شهردار اطاقور خبر داد؛

پارک ساحلی اطاقور احداث می شود | بازگشایی معابر و گره های ترافیکی

کهنسال با اشاره به اینکه شهر اطاقور شهری گردشگری است، گفت: در همین راستا جذب سرمایه گذار انجام گرفته و به زودی احداث پارک ساحلی اطاقور نهایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد کهنسال در مورد طرح جامع شهر اطاقور به خبرنگار دیارمیرزا گفت: این طرح از سال ۹۰ آغاز شده بود که پس از بررسی و جلسات کارشناسی متعدد در شهریور امسال ابلاغ شد و امیدواریم با اجرای این طرح در زمینه شهرسازی و مدیریت شهری اقدامات مناسبی را برای اطاقور انجام دهیم.

شهردار اطاقور با اشاره به این که طرح جامع شهری از طرح های خوب و اساسی هر شهری محسوب می شود، افزود: بر اساس این طرح می توان اقدامات عمرانی را ارتقا داد و دست به بازگشایی معابر و بازگشایی گره های ترافیکی کرد.

وی با اشاره به اینکه شهر اطاقور شهری گردشگری است، گفت: در همین راستا جذب سرمایه گذار انجام گرفته و به زودی احداث پارک ساحلی اطاقور نهایی خواهد شد.

کهنسال افزود: برای احداث پارک ساحلی اطاقور بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با اجرای این طرح تحول عظیمی در حوزه منطقه اطاقور ایجاد می شود.

وی با بیان این مطلب که بودجه شهرداری اطاقور امسال ۶ میلیارد تومان است، گفت: سال گذشته بودجه ۵ و نیم میلیارد بود که محقق گردید و امسال نیز تلاش خواهیم کرد که بودجه محقق شود.

کهنسال در مورد ساختمان آتش نشانی اطاقور نیز اظهار کرد: این ساختمان در مراحل پایانی خود قرار دارد و امیدواریم بهمن ماه امسال به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به این مطلب که تعامل خوبی بین شورا و شهرداری اطاقور وجود دارد، گفت: طرح های مختلفی در دوره جدید داریم یکی از این طرح ها توسعه فضای سبز پارک بوستان است و همچنین بحث آسفالت شهری، فرش موزاییک،ل وله گذاری دفع آبهای سطحی از دیگر برنامه های شهرداری خواهد بود.

کهنسال در مورد وضعیت زباله شهر اطاقور نیز یادآور شد: حجم زباله های این شهر در بهار و تابستان زیاد بود و مشکل اصلی دپو زباله است که امیدواریم با همکاری حوزه خدمات شهری و محیط زیست این مشکل را نیز بر طرف کنیم.

شهردار اطاقور گفت: شهرداری در همه دوران در بحث خدمات به مردم پیشتاز بوده است و امسال هم شعار شهرداری انجام کار جهادی برای پروژه های عام المنفعه است.

Share