رییس شورای شهر اطاقور مطرح کرد:

اعتبارات چهاربانده کردن اطاقور به کومله به خزانه برگشت خورده | وضعیت نامناسب درمان بستر

ملاپور با اشاره به اینکه هر ساله اعتبارات خوبی برای چهاربانده کردن مسیر اطاقور به کومله در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: این اعتبارات به دلیل عدم جذب شدن، به خزانه برگشت خورده می‌شود!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، داریوش ملاپور، رییس شورای شهر اطاقور در نشست بررسی مشکلات این بخش با بیان اینکه بیش از ۴ سال است که به ما قول چهاربانده کردن اطاقور به کومله را دادند، اظهار کرد: وضع موجود اصلا مناسب نیست و مسیر در حال نابودی است.

وی همچنین ادامه داد: حتی اگر در این مسیر روکش آسفالت نیز انجام شود، آرامش روانی تا حدودی صورت می‌گیرد.

اعتبارات چهاربانده کردن اطاقور به کومله به خزانه برگشت خورده می‌شود!

ملاپور با اشاره به اینکه هر ساله اعتبارات خوبی برای چهاربانده کردن مسیر اطاقور به کومله در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: این اعتبارات به دلیل عدم جذب شدن، به خزانه برگشت خورده می‌شود!

رییس شورای شهر اطاقور تأکید کرد: از مسوولین درخواست می‌کنم بخشی از بودجه که برای محدوده‌ی شهری اطاقور هست را به ما پرداخت کنند تا بتوانیم حداقل بخشی از پروژه که در شهر اطاقور را به پایان رسانیم تا شاهد فوت عزیزانمان نباشیم.

وضعیت درمان بستر اطاقور نامناسب است

به گزارش دیارمیرزا، وی وضعیت درمان بستر اطاقور را مناسب ندانست و افزود: استفاده‌ای که باید از این درمان بستر می‌شد، متأسفانه نشده است و قول‌هایی که به ما داده بودند، عملی نشد!

ملاپور گفت: به ما گفته بودند که درمان بستر اطاقور به صورت شبانه‌روز و بیتوته است اما بعدها اعلام کردند که این سیاست غلط بوده است و امکان استقرار شبانه روزی پزشک وجود ندارد.

رییس شورای شهر اطاقور ادامه داد: ۱۵۰ روستای صعب‌العبور و دور دست داریم که مردم باید ۵۰ کیلومتر برای رفتن به مرکز درمانی طی مسیر کنند!

برخی ادارات تنها زمین مردم را تصاحب می‌کنند و ساختمان نمی‌سازند!

وی با انتقاد از ادارات ثبت احوال و شورای حل اختلاف، اظهار کرد: مردم زمین‌هایی را به ادارات داده‌اند که برخی ادارات ساختمان‌های خودشان را در آنجا دایر کنند و سبب راحتی مردم شوند اما متأسفانه ادارات تنها زمین‌ها را تصاحب کردند و ساختمان‌های خود را احداث نمی‌کنند، فقط خیالشان جمع است که یک زمین ۷۰۰ متری در اختیار دارند!

ملاپور در پایان به ساخته نشدن سد لاستیکی و عدم بتنی کردن انهار اشاره کرد و تصریح کرد: کشاورزان ناراضی هستند و ما هرساله باید با لودر سردهنه بسازیم که امیدوارم با پیگیری‌ها این مشکل نیز حل شود.

 

Share