سرپرست فرمانداری آستارا خبر داد:

ساخت ۳۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در آستارا

سید سعید میرقربانی، سرپرست فرمانداری آستارا اظهار کرد: در یک سال گذشته کمیته امداد امام (ره) آستارا ۳۱ واحد مسکونی مددجویان را با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دو واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام(ره) در روستاهای سیج و آنگلوبسکام شهرستان مرزی بندر آستارا به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

سرپرست فرمانداری آستارا در آئین افتتاح همزمان واحدهای مسکونی مددجویان در روستای آنگلوبسکام این شهرستان گفت: کمیته امداد امام (ره) در خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه موفق است و شوراهای اسلامی و دهیاران برای خانه دار شدن مددجویان، این نهاد را یاری دهند.

سید سعید میرقربانی بیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، افزود: سپاه پاسداران آستارا نیز همکاری خوبی با کمیته امداد دارد و ادارات مرتبط در تامین انشعاب‌های آب، برق و تلفن خانه‌های مددجویان همکاری کنند.

میر قربانی گفت: هر واحد ۴۴ متر مربع مساحت دارد و برای ساخت آن‌ها در مجموع دو میلیارد و ششصد میلیون ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: در یک سال گذشته کمیته امداد امام (ره) آستارا ۳۱ واحد مسکونی مددجویان را با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته و همچنین برای ۶۲ واحد مسکن مددجویان با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال شامل حصار کشی، احداث سرویس بهداشتی و حمام و تعمیرات در سال گذشته انجام شده است.

Share