فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

دستگیری کلاهبردار ۳۰ میلیارد تومانی در محور «رودبار – رشت»

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی رودبار اظهار کرد: کلاهبردار ۳۰۰ میلیاردی در ایست و بازرسی محور «رودبار – رشت» دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ عیسی روشن‌قلب اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی «رودبار – رشت» به یک دستگاه خودرو سواری مزدا۳ که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه با استعلام صورت گرفته مشخص شد، خودرو مورد نظر دستور توقیف قضایی به همراه راننده به اتهام کلاهبرداری ۳۰۰ میلیارد ریالی از استان قم را دارد، افزود: سواری مزدا۳ توقیف و به پارکینگ منتقل و کلاهبردار ۵۹ ساله دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به دادسرای رودبار معرفی و از آنجا برای سیر دیگر مراحل قانونی با دستور قضایی به استان قم منتقل شد.

سرهنگ روشن‌قلب در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

Share