فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی منجر به جمع‌آوری و دستگیری ۲۶ نفر شد

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی رودبار گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۲۶ معتاد متجاهر و خرده‌فروش موادمخدر جمع‌آوری و دستگیر و بیش از یک کیلوگرم انواع موادمخدر از آن‌ها کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودبار گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۲۶ معتاد متجاهر و خرده‌فروش موادمخدر جمع‌آوری و دستگیر و بیش از یک کیلوگرم انواع موادمخدر از آن‌ها کشف شد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد اظهارداشت: نیروی انتظامی با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی افزود: به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت ۲ روز در سطح شهرستان رودبار اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به جمع آوری ۱۸معتاد متجاهر و انتقال آن‌ها به مراکز ترک اعتیاد و دستگیری ۸ خرده‌فروش موادمخدر در این مدت و تحویل آن‌ها به مرجع قضائی افزود: از این افراد یک کیلو و ۵۲۸ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

این مقام انتظامی ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از آن‌ها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با نیروی انتظامی هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ روشن‌قلب در پایان با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌ها و مطالبات شهروندان در حوزه امنیت اجتماعی، برخورد با معتادان متجاهر و قاچاقچیان موادمخدر است خاطرنشان کرد: پلیس در راستای پاسخگویی به مطالبه مردم با تمام توان و به طور جدی با این معضل اجتماعی و بلای خانمانسوز مبارزه خواهد کرد.

Share