با همراهی جمعی از مسئولان؛

بازدید رییس دادگستری گیلان از زیرساخت‌های اقتصادی آستارا

رییس کل دادگستری گیلان در سفر به بندر آستارا از زیرساخت‌ها و توانمندیهای اقتصادی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام حمزه خلیلی رییس کل دادگستری گیلان امروز به همراه معاونین خود و همچنین تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی از پل ریلی بین ایران و جمهوری آذربایجان، پایانه ریلی، گمرک و منطقه ویژه اقتصادی آستارا بازدید کرد.

این بازدید که در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» صورت گرفت، موانع پیش‌رو در اجرای پروژه‌های و زیرساخت‌های اقتصادی آستارا را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم برای سرعت‌بخشیدن به پروژه‌ها را صادر کرد.

وی همچنین در جریان بازدید از انبار شرکت انبارهای عمومی آستارا با هدف رفع مشکلات و موانع پیش‌روی فعالان اقتصادی با مشکلات تعدادی از واردکنندگان از نزدیک آشنا و بر برطرف شدن آن توسط مسئولان مربوطه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام حمزه خلیلی در جریان این بازدیدها،اظهارکرد: در راستای محقق شدن «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» تلاشی دوچندان و جهادی خواهیم داشت.

رییس کل دادگستری گیلان گفت: در این راستا نیازمند همدلی وهمراهی همه مسئولان هستیم تا با جدیت و اهتمام بیشتر امور تولید را تسهیل و برای رفع موانع تلاش کنیم.

Share