معاون قضایی دادگستری گیلان تاکید کرد؛

نهاده های دامی باید به سرعت ترخیص شوند | تکمیل راه آهن رشت به آستارا در بازه زمانی مشخص

سیدزاده بیان کرد: دپوی کالا در شرکت انبارهای عمومی گمرک باعث گلایه تجار و صاحبان کالا شده است و برخی از کالاها نظیر نهاده های دامی باید به سرعت ترخیص شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون قضایی رئیس کل دادگستری گیلان در بازدید از راه آهن، گمرک و بندر آستارا گفت: اتصال راه آهن آستارا به راه آهن سراسری سبب رونق اشتغال و توسعه معیشت مردم شده ولی در برخی از اوقات اراده ای برای اتمام کار مشاهده نمی شود.

سید رحمان سیدزاده با اشاره به جدیت دستگاه قضا در پیگیری مطالبات مردم تصریح کرد: رئیس کل دادگستری گیلان و مسئولان این نهاد برای دومین بار است که در تابستان امسال از زیرساخت های اقتصادی شهرستان بازدید می کنند ولی مجریان و پیمانکاران طرح ها عدم اعتبار و تامین نشدن مصالح را بهانه می کنند.

سید زاده بیان کرد: بعضی از مسئولان دستگاه ها برای پیشبرد طرح تلاش می کنند و در این راستا بازه زمانی مشخصی برای تکمیل راه آهن آستارا به رشت در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به وضعیت کنونی پیمانکاری پروژه راه آهن بیان کرد: بعد از فوت پیمانکار قبلی طرح راه آهن آستارا به پیمانکار جدید در قالب قرارداد ۲ ساله واگذار شده است و بارانداز راه آهن آستارا_آستارا از نظر پدافند غیر عامل فاقد تجهیزات لازم از قبیل دوربین مداربسته و برجک است.

معاون قضایی دادگستری گیلان بیان کرد: دپوی کالا در شرکت انبارهای عمومی گمرک باعث گلایه تجار و صاحبان کالا شده است و برخی از کالاها نظیر نهاده های دامی باید به سرعت ترخیص شوند.

سیدزاده افزود: مسئولان استانی باید در قالب بازدیدهای میدانی به مشکلات شهرستان آستارا رسیدگی کنند و علت تعلل در پیشبرد برخی از امور در گمرک در قالب پرونده های مختلف در دادگستری استان پیگیری و با متخلفان در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

Share