با حضور محمود قاسم نژاد

افتتاح ۱۰ پروژه در آستارا؛ از گازرسانی روستایی تا ساخت پل+ تصاویر

۱۰ پروژه شهرستان مرزی بندر آستارا در هفته دولت با حضور محمود قاسم نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ۱۰ پروژه شهرستان مرزی بندر آستارا در هفته دولت با حضور محمود قاسم نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان به بهره برداری رسید.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در حاشیه افتتاح این پروژه ها گفت: در هفته دولت ۳۱ پروژه و طرح عمرانی با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در شهرستان مرزی بندر آستارا به بهره برداری رسید.

قاسم نژاد افزود: امروز ۱۰ پروژه بهزیستی و‌ سپاه، گاز رسانی، نوسازی مدارس و پروژه های بخش مرکزی شامل افتتاح ۳ واحد مسکن مددجویان در بخش لوندویل، گاز رسانی به روستاهای سیج و دگرمانکشی در بخش مرکزی، افتتاح یک سالن ورزشی در بخش لوندویل، خرید ماشین آلات دهیاری و اجرای پروژه های عمرانی در حیران آستارا و ساخت یک پل در روستای عباس آباد با مجموع اعتبار ۵ میلیارد و ۷۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به بهره برداری رسید.

معاون استاندار گیلان گفت: ساخت ۳ مسکن مددجویان در بخش لوندویل از سال ۹۹ آغاز شد و با اعتباری بالغ بر ۸۷۰ میلیون تومان برای بهره برداری ۳ خانواده محروم و نیازمند ساکن بخش لوندویل ساخته شده است.

وی افزود: پروژه گاز رسانی به بخش خوشه گیلده در روستاهای سیج و دگرمانکشی از سال گذشته آغاز و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۴ میلیون و یکصد هزار تومان برای بهره برداری بیش از ۹۰ خانوار ساکن این روستاها ساخته شده است.

قاسم نژاد با اشاره به افتتاح یک سالن ورزشی در بخش لوندویل بیان کرد: این پروژه نیز از سال گذشته با مساحت ۴۸۰ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و ۳۸۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای بهره برداری ۵۰۰ دانش آموز ساخته شده است.

وی در پایان با اشاره به پروژه های عمرانی در حیران آستارا و بخش مرکزی گفت: ۴ پروژه ساخت دیوار حائل، اجرای جدول و کانیوو، خرید ماشین آلات دهیاری حیران آستارا جهت امور راهداری و ساخت پل در روستای عباس آباد بخش مرکزی با مجموع اعتبار ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

Share