معاون عمرانی فرماندار آستارا خبر داد؛

افتتاح ۵۲ پروژه با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان در آستارا | اولویت افتتاح پروژه ها بصورت غیر فیزیکی است

معاون عمرانی فرماندار آستارا مجموعه پروژه های این شهرستان در هفته دولت را ۵۲ مورد دانست و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۷۸۲ میلیارد ریالی در هفته دولت با حضور مقام های مسئول به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست خبری معاون عمرانی فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

کامبیز لقمانی با تسلیت فرارسیدن ماه عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام و تبریک آغاز هفته دولت گفت: امروز کشور ما از جایگاه خوب و ویژه در دنیا برخوردار بوده و رفتار دیگر کشورها با کشورمان گواه این قضیه است.

وی موضع کشورمان در برابر آمریکا را قدرتمندانه دانست و بیان کرد: افزایش تحریم ها چیزی به غیر از تحریم منطق نبوده و این جز عدم پاسخگویی منطقی در دیپلماسی نیست و شکست اخیر آمریکا در سازمان ملل گواه این قضیه است، امروز ایران نسبت به ۴۰ سال گذشته بسیار رو به جلو بوده و در عرصه‌های تکنولوژی، فناوری و سلولهای بنیادی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

لقمانی با اشاره به توان و ظرفیت‌های علمی کشور بیان کرد: این از برکات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری بوده و همچنین مردمی که پایه های انقلاب هستند و بطور جهادی اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به همه جهانیان نشان داده اند.

وی توان و ظرفیت این شهرستان در تمام حوزه ها را بسیار ویژه دانست و عنوان کرد: مسئولین باید ظرفیت این شهرستان را دریافته، شناخته و بهره برداری کنند.

معاون عمرانی فرماندار آستارا مجموعه پروژه های این شهرستان در هفته دولت را ۵۲ مورد دانست و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۷۸۲ میلیارد ریالی در هفته دولت با حضور مقام های مسئول به بهره برداری رسیده و این طرح ها در حوزه‌های مسکن مددجویی، آسفالت معتبر شهری و روستایی، پروژه های شهرداری، امور توزیع برق، بندر و دریانوردی، تولیدی و پایانه مرزی است و انشاالله برای دهه فجر سال جاری نیز طرح های متفاوتی به بهره‌برداری کامل رسیده و افتتاح می‌شوند و در ارزش ریالی پروژه ها با توجه به مدت زمان مشابه در سال گذشته یک افزایش ۴۰ درصدی را شاهد هستیم.

لقمانی با اشاره به پروژه‌های مهم این شهرستان در هفته دولت گفت: در روز چهارشنبه پنجم شهریور با حضور استاندار گیلان و مسئولان استانی افتتاح پست برق بندر، سیلو انبار غلات، شیب آنلودر، انبار سرپوشیده و محوطه سازی و آسفالت با اعتبار ۶۶۰ میلیارد ریالی در بندر آستارا به بهره برداری خواهد رسید.

لقمانی ادامه داد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا اولویت افتتاح پروژه ها بصورت غیر فیزیکی و یا با حضور حداقلی خواهد بود.

Share