فرماندار رضوانشهر خبر داد:

۹۰ درصد از تخت های بیمارستانی رضوانشهر در اختیار بیماران کرونایی

فرماندار رضوانشهر گفت: ۹۰ درصد از تخت های بیمارستان شهدای این شهرستان به بیماران کرونایی این مناطق اختصاص دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسمی روز شنبه نهم مرداد در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونای این شهرستان با بیان این که در یک شرایط فوق العاده و بحرانی قرار گرفته‌ایم و طبق رنگ‌بندی‌های موجود در حالت قرمز هستیم خاطرنشان کرد: تمامی امکانات موجود برای مقابله با این بیماری باید بکار گرفته شود.

وی بیان کرد: هم اکنون حدود ۹۰ درصد از تخت‌های بیمارستان شهدای رضوانشهر، به بیماران کرونایی این شهرستان اختصاص دارد و این درحالی است که بیش از ۳۶۰ نفر نیز در قرنطینه ۱۴ روزه خانگی به سر می‌برند.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به کمبود فضای بیمارستانی در این شهرستان گفت: باتوجه به محدودیت فضای درمانی و بیمارستانی در سطح رضوانشهر وعدم امکان بستری تمامی افراد دارای علائم بیماری کرونا، درمانگاه‌ها و تمامی ظرفیت‌های موجود شبکه بهداشت و درمان در سطح این مناطق باید همکاری لازم را با مردم داشته باشند.

وی بیان کرد: تمامی مدیران، شهرداران، دهیاران، شوراهای اسلامی و هیأت امناء مساجد همکاری لازم را با سپاه ناحیه و شبکه بهداشت و درمان مبنی بر واکسیناسیون طرح ضربتی ستاد ملی کرونا بعمل آورند.

قاسمی با اشاره به واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال مناطق شهری و ساکنان مناطق روستایی رضوانشهر و پره سر گفت: با همکاری سپاه و شبکه بهداشت و درمان، تمامی افراد بالای ۵۰ سال در حوزه شهری رضوانشهر و پره سر و تمامی افراد بالای ۱۸ سال در حوزه عشایری، مناطق کوهستانی و صعب العبور این شهرستان، واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

وی افزود: مکان‌های تزریق واکسیناسیون در رضوانشهر سالن ورزشی تختی و در سطح شهر پره سر، سالن ورزشی صالحین بسیج و همچنین در حوزه روستایی نیز مراکز خانه بهداشت پونل، خوشابر و چنگریان می‌باشند.

فرماندار رضوانشهر در خاتمه گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسانه ها، فضاهای مجازی، مساجد، امکانات مخابراتی و غیره، در خصوص اطلاع‌رسانی همه جانبه جهت اجرای موفقیت‌آمیز طرح واکسیناسیون همکاری لازم را داشته باشند.

Share