در جلسه غیر علنی شورای شهر آستارا؛

یاشار سلوکی به عنوان سرپرست شهرداری آستارا معرفی شد

میثم الوان‌پور، رئیس شورای اسلامی شهر آستارا گفت: با ۴ رای موافق، آقای یاشار سلوکی از کارمندان با سابقه شهرداری به عنوان سرپرست شهرداری آستارا تا انتخاب شهردار واجد صلاحیت، معرفی گردید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه غیر علنی شورای ششم شهر مرزی بندر آستارا به صورت فوق‌العاده با حضور سید سعید میرقربانی سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

میثم الوان‌پور، رئیس شورای اسلامی شهر آستارا در پایان این جلسه با تشکر از تلاش‌ها و زحمات صادقانه چهارساله جواد معیتی شهردار سابق آستارا گفت: خواسته آقای معیتی حضور به مدت سه ماه و به طور موقت برای تصدی پست شهرداری آستارا بود ولی طبق قانون، شورا تنها یک ماه فرصت معرفی شهردار جدید را دارد و به خاطر اضطرار قانونی و خواسته مردم و جلوگیری از اتلاف وقت به ضرر شهر، با ۴ رای موافق، آقای یاشار سلوکی از کارمندان با سابقه شهرداری به عنوان سرپرست شهرداری آستارا تا انتخاب شهردار واجد صلاحیت، معرفی گردید.

الوان‌پور بیان کرد: در جلسه بعدی گزینه پیشنهادی اعضای شورا برای شهردار شدن مورد بررسی قرار خواهد گرفت و گزینه نهایی با اکثریت آرا انتخاب خواهد شد.

وی افزود: جلسات آینده شورا تنها با حضور خبرنگاران رسمی خبرگزاری‌های کشور در شهرستان برگزار و به طور شفاف به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

در پایان این جلسه آرش جوهری از سوی اعضا به عنوان مشاور رسانه‌ای شورای اسلامی شهر آستارا معرفی شد.

Share