به علت شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا و ابتلای آیت‌الله رمضانی به این بیماری

لغو سخنرانی های دهه اول محرم «آیت الله رمضانی» در رشت

دفتر آیت‌الله رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پی عدم حضور ایشان بعنوان سخنران دهه اول محرم ۱۴۰۰ در مسجد خواهر امام رشت علیرغم تبلیغات صورت گرفته، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دفتر آیت‌الله رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پی عدم حضور ایشان بعنوان سخنران دهه اول محرم ۱۴۰۰ در مسجد خواهر امام رشت علیرغم تبلیغات صورت گرفته، اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

متن کامل اطلاعیه به شرح ذیل است:

مجلس عزاداری دهه اول ماه محرم با حضور و سخنرانی آیت‌الله رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با قدمت بیش از ۳۵ ساله و بدون حتی یک سال وقفه در رشت برگزار می‌شد.

ایشان در دوران چندین ساله مسئولیت خود به عنوان رئیس مرکز اسلامی اتریش و هامبورگ آلمان با تاکید بر برگزاری مجلس دهه اول ماه محرم، خود را به رشت می‌رساندند تا در این مراسم شرکت کنند.

متاسفانه امسال به علت شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا و ابتلای آیت‌الله رمضانی به این بیماری، حضور ایشان بعنوان سخنران مراسم دهه اول ماه محرم ۱۴۰۰ در مسجد خواهر امام رشت میسر نگردید و مراسم مذکور از روز یکشنبه ۲۴ لغایت ۲۸ مرداد ماه با سخنرانی یکی از خطبای شهیر استان در همان مکان و رأس ساعت ۶:۳۰ صبح با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی برگزار می‌شود.

این دفتر ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌ مردم در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، از همه علاقه‌مندان خواستند تا برای سلامتی و بهبودی آیت‌الله رمضانی و همه بیماران دعا کنند.

Share