آیت الله رمضانی:

به خانه شهدای مدافع حرم می‌روم احساس کوچکی می‌کنم | آرزوی حکومت بر ایران را به گور می‌برند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری دشمن شناسی و دینداری را بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: دشمن باید بداند تا زمانی که ما هستیم آرزوی حکومت بر ایران و نابودی ایران را به گور ببرد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نیروهای انقلاب برای تحقق مردم سالاری باید در کنار همدیگر باشند، گفت: مسوولان ما باید اعتمادسازی کنند.

وی ادامه داد: ما انقلاب کردیم تا اسلام را اشاعه دهیم البته ما در فهم اسلام شاگرد مکتب امام خمینی(ره) هستیم. مردم رکن مهمی در انقلاب هستند و رهبر معظم انقلاب نیز جهت دهنده به مردم هستند.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه زندگینامه شهدا باید طبق صنوف تفکیک شود زیرا اینها شناسنامه انقلاب هستند، گفت: مصاحبه با خانواده شهدا نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خداوند می فرماید هرکس خانواده شهدا را شاد کند من را شاد کرده است و هرکس آنها را غضبناک کند مرا غضبناک کرده است، گفت: شهید وقتی به شهادت می رسد اینقدر شهادت شیرین است به خداوند میگوید که من را دوباره بازگردان تا بازهم در همین مسیر باشم.

آیت الله رمضانی گفت: خداوند وقتی خود را می خواهد معرفی کند میگوید من اکرم هستم و انسان هم کریم می شود.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا محور هستند، اظهار داشت: مرامنامه شهدا باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هرکس عاشق خداوند شود خداوند نیز عاشق او می شود و او را در بلاها غوطه ور می کند، اضافه کرد: به همین دلیل است که پیامبران و پس از آنها ائمه با مشکلات فراوانی روبرو بودند.

وی گفت: وقتی به خانه  شهدای مدافع حرم میروم بسیار احساس کوچکی می کنم زیرا این افراد بسیار بزرگ بودند.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه شهدا با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کرده اند، اظهار داشت: نهال انقلاب امروز تبدیل به درختی بزرگ شده است که مظلومان جهان به آن امید دارند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مدافعان مدافع حریم ولایت بودند و جبهه مقاومت را احیاء کردند، گفت: این مدافعان عزت ما را زیاد کردند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته دانشجو و استاد اسلامی در دانشگاه مورد تمسخر قرار میگرفتند اما امروزه به دلیل حضور انقلاب این اتفاق نمی افتد، گفت: یک زمانی ۱۰۰مرکز اسلامی در جهان وجود داشت اما اکنون ۲۷۰۰ مرکز اسلامی در جهان وجود دارد.

آیت الله رمضانی اسلام را دین صلح دانست و تاکید کرد: اسلام سه نوع صلح را به ما آموزش می دهد که عبارت است از صلح با خود، صلح با دیگران و صلح با خدا اما مقابل زر و زور و تزویر می ایستد.

وی با بیان اینکه مردم چیزی که از ما طلب می کند این است که اصلاح را از خودمان شروع کنیم، گفت: دشمن به دنبال این است که دین فرزندان ما را خصوصا به وسیله فضای مجازی از بین برود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری دشمن شناسی و دینداری را بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر ترامپ و نتانیاهو از اغتشاشگران حمایت کردند اما دشمن باید بداند تا زمانی که ما هستیم آرزوی حکومت بر ایران و نابودی ایران را به گور ببرد.

وی با اشاره به اینکه باید تمدن اسلامی را شکل و گسترش دهیم،گفت: بنده تعجب می کنم که چرا بعضی مواقع نسبت به اختلاسگران و فاسدان کم کاری می شود و این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد.

آیت الله رمضانی افزود: مردم وفاداری خود را به انقلاب نشان داده اند و آیا ما نیز وفاداری خود را نشان داده ایم!؟

وی با بیان اینکه ما انقلاب کردیم که تبعیض، مدیران فاسد، اختلاسگران، پارتی بازی وجود نداشته باشد، گفت: ما در عدالت کم کاری کردیم و باید از مردم عذرخواهی کنیم زیرا ما انقلاب کردیم که عدالت برپا شود و اختلاس نباشد.

رمضانی در پایان گفت: باید افتخار کرد به شهدا زیرا اسلام را احیاء کردند و ما امروز با عزت در دنیا زندگی می کنیم.

Share