فرماندار رضوانشهر؛

رضوانشهر از نظر بستری بیماران کرونایی وضعیت خوبی ندارد

فرماندار رضوانشهر گفت: نماز جمعه به عنوان عامل وحدت و انسجام بین مسلمانان است و پشتوانه ای مستحکم برای نظام و انقلاب بشمار می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسمی در مراسم بزرگداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور به امامت حضرت آیت الله طالقانی(ره) که با حضور مردم و مسئولین شهرستان در مصلی امام خامنه ای حفظه الله رضوانشهر برگزار شد؛ با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور و فرارسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: نماز جمعه به عنوان عامل وحدت و انسجام بین مسلمانان است و پشتوانه ای مستحکم برای نظام و انقلاب بشمار می رود.

وی با اشاره به اهمیت نمازجمعه، آثار و برکت معنوی آن، افزود: نقش این آیین در ترغیب و تشویق مردم به حضور در صحنه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نظام بارز و برجسته است.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه نماز جمعه همواره مورد هجمه دشمن قرار دارد، گفت: باید با تقویت پایگاه های نماز جمعه و برنامه های فرهنگی و فراهم ساختن زمینه حضور مردم در صفوف نماز جمعه و جذب جوانان جلوی دسیسه های دشمنان گرفته شود.

محمود قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت بیماری ویروس کرونا گفت: وضعیت شهرستان از نظر رنگ بندی کرونایی در شرایط قرمز می باشد و بیمارستان شهدای رضوانشهر از نظر بستری بیماران کرونایی وضعیت خوبی ندارد، انتظار داریم همه مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان و پرستاران و سپاه و نیروهای بسیج که همیشه در خدمت نظام و مردم بوده و هستند، گفت: ما در طرح شهید سلیمانی توانستیم در بحث شناسایی افراد مشکوک به کرونا و بخشی از مسائل و مشکلات بهداشتی مردم را ساماندهی نمائیم.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه واکسیناسیون سنین ۵۸ سال به بالا از سوی بهداشت و درمان شهرستان در مکان های مشخص شده شهری و روستایی رضوانشهر و پره سر در حال انجام می باشد، افزود: تا حال حاضر تعداد ۶۴۷۵ نفر دوز اول و تعداد ۲۵۰۸ نفر دوز دوم واکسن را دریافت نموده اند و خواستار اطلاع رسانی به شهروندان و مردم جهت دریافت واکسن به منظور ایمن سازی و مقاوم سازی بدن و در نهایت رفع بیماری کرونا شد.

قاسمی همچنین در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وضعیت بازار گفت: باید تلاش کنیم که مردم در حوزه کالاهای اساسی و ارزاق عمومی دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به نظارت و کنترل قیمت ها از سوی بازرسین افزود: در حوزه مرغ در ایام تعطیلات مشکل داشتیم که با حضور به موقع مسئولان امر مشکل مرتفع گردید.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: با افرادی که نظم بازار را بر هم می زنند به جد برخورد خواهد شد.

Share