در جلسه استانی تخصصی تهیه و تدوین اطلس سرمایه‌گذاری گیلان؛

انتقاد فرماندار رضوانشهر از مدیران استانی به دلیل عدم حمایت از سرمایه گذاران

محمود قاسمی از مدیران استانی به دلیل‌عدم حمایت از سرمایه گذاران در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: سرمایه گذاران نیازمند حمایت‌های همه جانبه و کوتاه شدن بروکراسی اداری هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسمی ظهر روز یکشنبه شانزدهم آذماه سال جاری در جلسه استانی تخصصی تهیه و تدوین اطلس سرمایه‌گذاری گیلان که به صورت تصویری به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان برگزار شد، از مدیران استانی به دلیل‌عدم حمایت از سرمایه گذاران در این شهرستان انتقاد کرد.

وی اظهار کرد: سرمایه گذاران برای ورود به این بخش جهت سرمایه‌گذاری با هدف شکوفایی اقتصاد جامعه نیازمند حمایت‌های همه جانبه و کوتاه شدن بروکراسی اداری هستند.

قاسمی گفت: شهرستان رضوانشهر به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیت و همچنین وجود ذخایر و منابع عظیم از قبیل سواحل، رودخانه‌ها و جنگل با چشم‌انداز‌های زیبا استعداد هرگونه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را دارد.

در راستای تاکیدات دولت تدبیر و امید و همچنین استاندار معزز و پرتلاش گیلان جهت حمایت از سرمایه گذاران برای رونق اقتصادی گفت: این شهرستان در زمینه‌های گردشگری دارای ظرفیت و پتانسیل منحصر به فرد است که می‌طلبد برای تشویق سرمایه گذاران همه مدیران استانی و شهرستانی همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

Share