سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری های تابع گیلان در گفتگو با دیارمیرزا؛

به دنبال اجتماعی سازی پسماند و افزایش فرهنگ تفکیک زباله هستیم

سیدمحمد رضوی محمدی گفت: مهمترین حوزه در کنار لجستیک و تجهیزات، بحث اجتماعی سازی پسماند است و افزایش فرهنگ تفکیک زباله است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدمحمد رضوی محمدی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری های تابع گیلان در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه در حال حاضر تکمیل پروژه های نیمه تمام فعال در گیلان در اولویت قرار دارد، افزود: پروژه های کمپوست و دفن زباله لنگرود، بهسازی و کمپوست لاهیجان، کمپوست تالش که در حال حاضر غیرفعال است و همچنین پروژه های بهسازی دفن زباله و زباله سوز سراوان، افزایش ظرفیت کود آلی رشت، بهسازی و اورهال انزلی و بهسازی دفن زباله رودسر و تعیین تکلیف لندفیل رودبار مشغول بررسی و فعالیت هستیم.

وی از اعتبارات ۹۰ میلیارد تومانی پسماند گیلان خبر داد و گفت: مهمترین حوزه در کنار لجستیک و تجهیزات، بحث اجتماعی سازی پسماند است و افزایش فرهنگ تفکیک زباله است.

رضوی محمدی تصریح کرد: بر اساس مطالعات انجام شده در لنگرود و لاهیجان، ۶۷ درصد شهروندان این آمادگی را دارند که در حوزه تفکیک از مبدا با شهرداری همراهی کنند و در تلاش هستیم در کنار بحث اعتبارات، اجتماعی سازی حوزه پسماند را نیز فعال کنیم.

Share