دستور قضایی برای خروج کالاها از گمرک

انتقاد دادستان مرکز گیلان از عدم همکاری جهت ترخیص کالاهای پزشکی

سید مهدی فلاح میری اظهار داشت: به لحاظ ضرورت امر و نیاز کادر درمان، دستور قضایی برای خروج کالاها از گمرک با تایید و نظارت دانشگاه علوم پزشکی صادر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست ویژه‌ای پیرامون ترخیص کالاهای بهداشتی مورد نیاز مردم از گمرک‌های استان به ریاست حجت‌الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان گیلان در این نشست با توجه به شرایط بحرانی کشور و کمبود اقلام پزشکی از جمله دستگاه‌های پرتال اکسیژن ساز و تخت‌های بیمارستانی، از عدم همکاری برخی مسئولان استان در ترخیص کالاهای پزشکی از گمرک‌های استان انتقاد کرد و اظهار داشت: به لحاظ ضرورت امر و نیاز کادر درمان، دستور قضایی برای خروج کالاها از گمرک با تایید و نظارت دانشگاه علوم پزشکی صادر شده است.

وی با اشاره به ورود دستگاه قضا به مساله توزیع خارج از شبکه اکسیژن مورد نیاز بخش بهداشت و درمان استان، افزود: با دعوت از مدیران دو کارخانه اکسیژن ساز استان و هماهنگی‌های به عمل آمده، از این پس واسطه‌های توزیع این دستگاه حذف شده و اکسیژن مورد نیاز در اختیار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قرار خواهد گرفت.

Share