افتتاح بازارچه صنایع دستی آستانه اشرفیه با حضور رئیس کل دادگستری گیلان؛

آقایی: استقرار دکه‌های حاشیه کمربندی آستانه‌ موجب تصادف خودروها شده بود

آقایی با اشاره به مشکلات و آسیب‌هایی که استقرار دکه‌های حاشیه کمربندی آستانه اشرفیه در حریم این مسیر ایجاد کرده بود، اظهار داشت: این دکه‌ها که به منظور ارایه و فروش صنایع دستی مردم منطقه بوجود آمده در حریم جاده موجب راهبندان و بروز تصادف خودروها شده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بازارچه صنایع دستی آستانه اشرفیه با حضور حجت‌الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان افتتاح شد.

احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در مراسم افتتاح این بازارچه با اشاره به مشکلات و آسیب‌هایی که استقرار دکه‌های حاشیه کمربندی آستانه اشرفیه در حریم این مسیر ایجاد کرده بود، اظهار داشت: این دکه‌ها که به منظور ارایه و فروش صنایع دستی مردم منطقه بوجود آمده در حریم جاده موجب راهبندان و بروز تصادف خودروها شده بود.

وی در ادامه افزود: با پیگیری رئیس دادگستری و دادستان آستانه اشرفیه و اتخاذ تصمیم در شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان و در پی آن اعلام آمادگی یکی از سرمایه گذاران، بازارچه صنایع دستی آستانه اشرفیه احداث گردید تا دکه‌های حریم کمربندی در آن مجتمع شده و ضمن پیشگیری از بروز تصادفات، دغدغه‌های معیشتی مردم منطقه نیز مرتفع گردد.

آقایی در پایان اضافه کرد: هم اکنون ۲۲ باب مغازه در این بازارچه فعال و آماده بهره برداری است تا کسبه و مسافران در مکانی مناسب با آرامش و به دور از خطرات و آسیب‌های جانی به عرضه و خریداری محصولات صنایع دستی بپردازند.

Share