نماینده مردم فومن و شفت در مجلس تأکید کرد:

چه کسی پاسخگوی خسارات وارده به مردم به دنبال قطعی‌های برق است؟

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ازعدم اجرای تعهدات دولت در خصوص افزایش تولید برق تا سقف ۲۵ هزار مگاوات براساس برنامه ششم توسعه انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، خلیل بهروزی‌فر در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون انرژی در خصوص خاموشی‌ها بیان کرد: براساس قانون برنامه ششم توسعه قرار بود ۲۵ هزار مگاوات به تولید برق کشور افزوده شود اما با بی‌تدبیری در طول چندین سال اخیر این امر اتفاق نیفتاد. چه کسی اکنون پاسخگوی خسارات وارده به اقشار ضعیف جامعه به دنبال قطعی مکرر برق است؟

وی در ادامه اظهار کرد: قطعی برق همراه با خشکسالی و شرایط بحرانی در تامین آب شرب، کشاورزی و صنایع بزرگ فشار را بر مردم دو چندان کرده و در اکثر روزها مردم در سطح کشور و به ویژه روستاها در تامین آب شرب با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیا مسئولان نیز می‌توانند در چنین شرایطی همراه با قطعی برق و آب در روستاها و مناطق محروم زندگی کنند؟ چه میزان در طول این سال‌ها از تولید پشتیبانی شده و مانع‌زدایی صورت گرفته است. عدم حمایت از تولید برق در طول این سال‌ها مشکلات امروز را رقم زده است. باید به تولید کشور توجه ویژه‌ای شود.

Share