رئیس مجمع نمایندگان گیلان تأکید کرد:

گیلان باید قدرالسهم خود از تولید برق را دریافت کند | مردم از خاموشی‌های مکرر ناراضی هستند

حجت‌الاسلام صفری ملک میان با تاکید بر اینکه گیلان باید قدرالسهم خود از تولید برق را دریافت کند گفت: مردم از خاموشی‌های مکرر برق واقعا ناراضی و نگرانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» به موضوع قطعی‌های مکرر برق در گیلان و تلاش مجمع نمایندگان استان برای کاهش این مشکلات اشاره کرد و اظهار داشت: مردم گیلان از خاموشی‌های مکرر برق واقعا ناراضی و نگرانند و انتظار دارند وضعیت فعلی اصلاح شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان عنوان کرد: با توجه به شرایطی که امروز در کشور ما وجود دارد مسئله خاموشی‌های برق هم مزید بر علت شده و موجبات نگرانی و ناراضایتی مردم را فراهم کرده است.

صفری ملک میان عنوان کرد: برای رفع نابه‌سامانی‌های اتفاق افتاده در بحث قطعی‌های مکرر برق قرار است جلسه‌ای تخصصی‌تر با حضور استاندار گیلان، اعضای مجمع نمایندگان و مدیران عامل شرکت توزیع و برق منطقه‌ای گیلان برگزار کردیم.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس مهم‌ترین تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد را برشمرد و ابراز داشت: قرار است دوشنبه هفته آینده جلسه‌ای را با وزیر نیرو و شرکت توانیر در تهران برگزار و موضوعات خاموشی برق را به شکل ملی پیگیری کنیم.

وی دنبال کردن مطالبات به حق مردم گیلان و جلوگیری از خاموشی‌های بی‌ضابطه در سطح استان را از جمله موضوعات مهمی که در جلسه با مجموعه توانیر و مسئولان وزارت نیرو دنبال می‌شود اعلام کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم راهی پیدا کنیم تا گیلان قدرالسهم خود از تولید برق را دریافت کند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با بیان اینکه میزان تولید برق در استان گیلان از مصرف آن بیشتر است خاطرنشان کرد: قطعی‌های مکرر برق و خاموشی‌ها نه تنها به صنایع و کسب و کارها بلکه به مشترکان خانگی هم آسیب زده و باید برای جلوگیری از استمرار این اتفاقات ناگوار تدبیری اتخاذ شود.

Share