در جریان سفر به گیلان صورت گرفت؛

بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد از طرح ملی اتصال راه آهن به مجتمع بندری کاسپین

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از طرح ملی اتصال راه آهن به مجتمع بندری کاسپین و طرح‌های توسعه‌ای منطقه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از طرح ملی اتصال راه آهن به مجتمع بندری کاسپین و طرح‌های توسعه‌ای منطقه بازدید کرد.

در جریان این بازدید که علی اوسط اکبری مقدم نیز حضور داشت، مشاور رییس جمهور از قسمت‌های مختلف خط آهن و ایستگاه در حال ساخت خط ریلی مزبور در مجتمع بندری کاسپین بازدید به عمل آورد و بر اهمیت بهره برداری سریع‌تر از این مسیر ریلی حائز اهمیت ملی که دارای دستاوردهای بین المللی برای کشورمان می‌باشد، تصریح کرد.

دیدار از زیرساخت‌های حوزه گردشگری با محوریت توریسم دریایی و ساحلی بخش دوم بازدیدهای روز نخست حضور مشاور رییس جمهور در منطقه آزاد انزلی بود که در آن با امکانات، خدمات و برنامه‌های حوزه گردشگری منطقه آشنا شده و بر اهمیت ارتقای استانداردهای گردشگری مناطق آزاد و این منطقه با بهره گیری از توانمندی بخش خصوصی به منظور جذب گردشگر و افزایش اشتغالزایی مولد برای مردم بومی تأکید نمود.

گفتنی است در جریان این بازدیدها اعضای هیأت مدیره و معاونین سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند.

 

Share