در بازدید میدانی از راه آهن رشت-آستارا مطرح شد:

آزادسازی چهار کیلومتر از مسیر راه‌آهن رشت-آستارا | صیانت از محیط زیست مورد توجه باشد

ماکان پدرام، رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان نیز از آزادسازی چهار کیلومتر از مسیر راه اهن رشت-آستارا از مسیر آستارا و دو کیلومتر از مسیر رشت خبر داد و گفت: هم اینک در حال ارزیابی املاک به طول ۱۰ کیلومتر واقع در مسیر راه اهن رشت استارا هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی اوسط اکبری مقدم با همراهی مدیران کل دفتر فنی استانداری، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و محیط زیست گیلان از روند اجرای این پروژه ملی بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان بر اهتمام به حفظ و صیانت از جنگل ها و محیط زیست در کنار اجرای این پروژه تاکید و اضافه کرد: پروژه راه آهن رشت-آستارا زمینه ساز رونق حمل و نقل به ویژه حمل و نقل ریلی می شود ولی در عین حال لازم است حفظ و صیانت از جنگل ها و محیط زیست نیز مورد توجه باشد و این پروژه بزرگ نباید آنها را تحت الشعاع قرار دهد.

ماکان پدرام، رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان نیز از آزادسازی چهار کیلومتر از مسیر راه آهن رشت-آستارا از مسیر آستارا و دو کیلومتر از مسیر رشت خبر داد و گفت: هم اینک در حال ارزیابی املاک به طول ۱۰ کیلومتر واقع در مسیر راه اهن رشت استارا هستیم.

Share