کیان پوررهنما تشریح کرد؛

موضع جبهه اصلاحات گیلان درباره انتخابات ریاست جمهوری و شوراها

در ارتباط با انتخابات شوراهای اسلامی شهرها، شاخص‌هایی جهت ارزیابی سوابق، توانایی‌ها و برنامه نامزدهای انتخابات مذکور توسط کمیته‌های مختلف جبهه اصلاحات تدوین و به تصویب مجمع عمومی رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کیان پوررهنما، سخنگوی جبهه اصلاحات استان گیلان اظهار داشت: در پی تشکیل جبهه اصلاحات گیلان، اعضای این جبهه با برگزاری جلسات مختلف آیین‌نامه‌ها و شرح وظایف ارکان مختلف جبهه را تدوین نموده است، از آنجایی که تمامی کاندیداهای مدنظر جبهه اصلاحات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ردصلاحیت شده‌اند، جبهه اصلاحات استان صرفا شرایط حاکم بر انتخابات مذکور را رصد می‌نماید.

وی افزود: در ارتباط با انتخابات شوراهای اسلامی شهرها، شاخص‌هایی جهت ارزیابی سوابق، توانایی‌ها و برنامه نامزدهای انتخابات مذکور توسط کمیته‌های مختلف جبهه تدوین و به تصویب مجمع عمومی رسیده، همچنین چگونگی تشکیل جبهه در شهرستان‌ها مشخص و به زودی در تعدادی از شهرستان‌ها جبهه اصلاحات تشکیل خواهد شد.

پوررهنما یادآور شد: جهت اطلاع داوطلبان محترم انتخابات شورای اسلامی شهرهای مختلف استان که تمایل به حمایت از سوی جبهه اصلاحات دارند اعلام می‌گردد که جهت اطلاع از فرآیند و چگونگی حمایت می‌توانند با مسئولان کمیته برنامه ریزی و راهبرد یا کمیته‌ پایش و داوری جبهه اصلاحات استان تماس بگیرند.

سخنگوی جبهه اصلاحات استان گیلان گفت: به منظور کسب اطلاع از نظرات اقشار مختلف و خصوصا بدنه اجتماعی اصلاح طلبان استان در ارتباط با شرایط انتخاباتی پیش رو، اقدام به اجرای طرح نظرسنجی شده است که نتایج آن در مقاطع مختلف زمانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: بر اساس تصمیمات اخذ شده‌ ستاد انتخابات جبهه اصلاحات گیلان، جهت پیگیری و اجرای امور ستادی مرتبط با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر تا پایان هفته در رشت تشکیل و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

Share