سرمربی گیلانی تیم ملی فوتبال بانوان:

مریم ایراندوست: برای موفقیت باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم

سرمربی گیلانی تیم ملی فوتبال بانوان معتقد است که ارزیابی بازیکنان در زمان تمرین و مسابقه بسیار متفاوت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در دیدار تیم های گرگان و سایپا مشهد حضور یافت تا از نزدیک عملکرد بازیکنان این دو تیم را ارزیابی کند.

وی در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون گفت: باتوجه به اینکه ارزیابی بازیکنان در زمان تمرین و مسابقه بسیار متفاوت است، در مسابقات مختلف حضور یافته و بازیکنان را زیر نظر داریم. ای کاش شرایط حضور همکارم در شهر نیشابور فراهم می‌شد تا از نزدیک بازیکنان را ارزیابی می کرد.

وی ادامه داد: ۴ بازیکن خوب در این دیدار زیر نظر داشتم که در اردوی تیرماه، حتما دعوت خواهند شد. معتقدم برگزاری مسابقات لیگ و تورنمنت های گوناگون باعث می‌شود تا کادر فنی شناخت بسیار خوبی از بازیکنان به دست آورد و با پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیم، برنامه ریزی دقیقی به جهت موفقیت و طی کردن مسیر رشد و توسعه فوتبال بانوان داشته باشیم.

ایراندوست در پایان گفت: حضور در مسابقات لیگ، ارزیابی بازیکنان، برگزاری دیدارهای دوستانه به کادر فنی کمک زیادی می کند تا برترین ها انتخاب شوند و در نهایت با تمرینات مداوم و انجام دیدارهای تدارکاتی، آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات مهم پیش رو کسب کنند.

Share