پس از جدایی از ملوان و با امضای قراردادی؛

مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال بانوان هیات فوتبال البرز شد

مریم ایراندوست سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و همینطور ملوان بندرانزلی با امضای قراردادی تا پایان فصل روی نیمکت تیم استان البرز نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، مریم ایراندوست سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و همینطور ملوان بندرانزلی با امضای قراردادی تا پایان فصل روی نیمکت تیم استان البرز نشست.

ایراندوست که حدودا یکسال و نیم پیش موفق شد به همراه بازیکنانش تیم ملوان بندرانزلی را دوباره احیا کند پس از برتری در لیگ دسته اول، با انزلی چی ها راهی لیگ برتر شد و با توجه به شرایط مالی بسیار بد ملوانان، با این تیم در لیگ برتر نیز توانست به نتایج خوبی دست پیدا کند. نتایجی که یک بار دیگر تعداد زیادی از هواداران بانوی انزلیچی را به ورزشگاه پیر شهر کشاند.

وی که پس از پایان فصل گذشته از جمع ملوانان جدا شد پس از نیم فصل و در حالی که زمزمه هایی مبنی بر سرمربیگری وی در تیم ملی فوتبال ایران شنیده میشد با قراردادی به جمع کرجی ها پیوست. قراردادی که تا پایان فصل معتبر است و ایراندوست را در کنار یکی از بهترین شاگردانش قرار می دهد.

سرمربی جدید تیم هیات فوتبال البرز پیش از برگزاری اولین تمرین خود گفت: در هرحال فوتبال همین است و غیر قابل پیش بینی بودن آن باعث زیبایی این رشته ورزشی می شود من در ابتدای فصل وقتی از ملوان جدا شدم هرگز فکر نمی کردم نیم فصل بخواهم در تیم دیگری مربیگری کنم اما شرایط به گونه ای پیش رفت که من مجدداً به ایران بازگشتم و سرمربی گری هیئت فوتبال البرز را قبول کردم.

او ادامه داد: امیدوارم که بتوانم برای این تیم موثر باشم و بتوانم این تیم را به رده های بالاتر در جدول رده‌بندی برسانم. از همه هواداران کرجی هم می خواهم از تیم شهرشان حمایت کنند و دعای خیرشان را هم نصیب ما کنند تا بتوانیم با موفقیت نیم فصل دوم را سپری کنیم.

سارا قمی کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان و یکی از بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر، پیش از این و در ابتدای فصل به تیم هیات فوتبال البرز پیوسته بود. قمی با گلهایی که برای کرجی ها در این فصل به ثمر رسانده تاکنون در رده سوم بهترین گلزنان لیگ برتر قرار گرفته است.

Share