مهرعلیزاده در گفتگو با مردم گیلان؛

مرگ گفتن و دشمنی با افراد را تمام کرده و به زندگی فکر کنید

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مشکل اقتصاد توسط یک اقتصاد دان حل می‌شود، گفت: باید آزادی و رفاه را براساس قانون اساسی برای مردم فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محسن مهرعلیزاده یکی از نامزد‌های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری امروز در گفتگو با مردم گیلان که از شبکه باران پخش شد با بیان مشکلات جامعه گفت: مشکلات کشور ما امروز مشکلات معیشتی، فقر، بیکاری، فاصله بسیار زیاد طبقات اجتماعی، افزایش سطح خط فقر ۷۰ دهک جمعیتی جامعه، کشمکش‌های بی حاصل بین افراد، صاحبنظران و احزاب مختلف سیاسی و اجتماعی، اختلاس و فساد است که سبب سختی معیشت مردم شده است و اولویت برنامه دولت من حل این مشکلات و ایجاد رفاه برای مردم است.
این نامزد ریاست جمهوری با انتقاد از دشمنی‌ها و مشکلاتی که به سبب آن در کشور ایجاد شده است گفت: ما باید دشمنی‌ها را تمام کنیم، در شان ما نیست که مدام شعار مرگ بر این و آن را سردهیم، به زندگی فکر کنیم و تاریخ چندین هزار ساله ایران باید به درستی به دنیا شناسانده شود، چون امپراتوری ایران بزرگترین امپراتوری جهان بوده و ما امروز به این امپراتوری که کوروش آن را بنا نهاد افتخار می‌کنیم، ایران به خوبی توانست اسلام را با تمام هستی خود بپذیرد و فرهنگ ایرانی اسلامی ایجاد کند امروز هم به اسلام و ایرانی بودنمان افتخار می‌کنیم.
وی در ادامه با بیان رزومه‌ای از کار‌های مدیریتی و مسوولیتی خود در ادوار گذشته گفت: من با استفاده از تجربیات خود در مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می‌دانم مشکلات جامعه ما کجاست.
محسن مهرعلیزاده افزود: مشکل کشور ما موانعی است که بر سر راه تولید است، ما باید رانت و رانت خواری را نابود کنیم.
وی همچنین به مشکلات اشتغال، بیکاری، مسکن، مشکلات بازنشستگان، قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: بنا داریم در دولت خود با برنامه ریزی‌های که انجام داده ایم این مشکلات را برطرف کنیم و میزان یارانه‌ها باید برای ۵ دهک پایین جامعه ۵ برابر شود تا خط فقر کم شود.
وی یکی از مهمترین مشکلات کشور را قطع ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی دانست و گفت: این کار موجب تلف شدن ۱۱ میلیارد دلار شده است که البته دلیل این کار هم ناآگاهی بود.
این نامزد ریاست جمهوری خطاب به مردم گیلان گفت: این بار با دقت انتخاب کنید و حل مشکل را به کاردان بسپارید، مشکل اقتصادی را یک اقتصاددان باید حل کند، کسی را انتخاب کنید که از جنس خودتان و از متن جامعه باشد تا برای حل مشکلات مردم تلاش کند.

Share