بهنیا ثابت رفتار کاندیدای مورد حمایت جبهه اصلاحات در انتخابات شورای شهر رشت مطرح کرد:

ضرورت احداث مرکز تفریحی بانوان برای دختران و مادران رشتی

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت بر ضرورت احداث مرکز تفریحی بانوان برای دختران و مادران رشتی تاکید کرد و گفت: دختران شهر رشت از امکانات تفریحی چندانی برخوردار نیستند و مدیریت شهری در این زمینه کم کاری کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بهنیا ثابت رفتار کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت بر ضرورت احداث مرکز تفریحی بانوان برای دختران و مادران رشتی تاکید کرد و گفت: دختران شهر رشت از امکانات تفریحی چندانی برخوردار نیستند و مدیریت شهری در این زمینه کم کاری کرده است.

قائم مقام حزب مردم سالاری در گیلان با بیان اینکه بانوان نیمی از جامعه را تشکیل داده‌اند خاطر نشان کرد: مردان و زنان باید از حقوق برابری برخوردار باشند و خدمات‌رسانی فعلی درشان بانوان و دختران رشتی نیست.

مشاور سابق شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: چرا نباید مجموعه‌ای تفریحی در این شهر وجود داشته باشد که دختران رشتی بتوانند به راحتی از تفریحاتی نظیر بیلیارد و پلی استیشن و انواع ورزش‌ها و موارد اینچنینی برخوردار باشند؟

بهنیا ثابت رفتار در ادامه افزود: شاید به دلیل تفکرات حاکم بر جامعه، برخی افراد توجه به این موضوع را اولویت شهری ندانند اما توجه به اینگونه مسائل می‌تواند منجر به ساختن شهری پرنشاط و داشتن مردمانی سرزنده و خانواده‌هایی شاد شود که بی‌تردید در افزایش مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های شهری و بازگرداندن اعتماد آسیب دیده آن‌ها موثر خواهد بود.

کاندیدای مورد حمایت جبهه اصلاحات استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه موافق جداسازی فضاهای تفریحی نیستم اما شرایط فعلی تنها منجر به محرومیت بانوان از بسیاری از تفریحات سالم شده است افزود: پارک بانوان تجربه موفقی برای ایجاد فضاهای تفریحی بوده و اکنون نیاز است مجموعه‌ای از بازی‌ها و تفریحات مدرن در مرکزی فرهنگی تفریحی برای دختران و مادران سرزمینم در نظر گرفته شود.

Share