پس از حضور بر سر مزار میرزا کوچک جنگلی؛

بهنیا ثابت رفتار پا به عرصه انتخابات شورای شهر رشت گذاشت

عصر امروز و در آخرین ساعات نام‌نویسی داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت، بهنیا ثابت رفتار از چهره‌های شاخص رسانه ای، پس از حضور بر سر مزار میرزا کوچک خان جنگلی، پا به عرصه انتخابات گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر امروز و در آخرین ساعات نام‌نویسی داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت، بهنیا ثابت رفتار از چهره‌های شاخص رسانه ای، پس از حضور بر سر مزار میرزا کوچک خان جنگلی، پا به عرصه انتخابات گذاشت.

بهنیا ثابت رفتار مدیرمسئول پایگاه خبری حرف تازه و از فعالین جوان سیاسی و اجتماعی شهر رشت است که در بخشی از سوابق خود، مشاور شورای اسلامی شهر رشت، مشاور رسانه‌ای باشگاه سپیدرود و مشاور رسانه‌ای برخی نمایندگان مجلس را ثبت کرده است.

ثابت رفتار ۳۲ ساله، دانش آموخته دبیرستان تیزهوشان و دانشگاه گیلان است که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی عمران به اتمام رسانده است.

حوزه تخصصی فعالیت‌های رسانه‌ای این کاندیدای جوان، مدیریت شهری بوده و در ۸ سال گذشته شناخت مناسبی از مشکلات شورا و شهرداری رشت به دست آورده است.

وی علاوه بر فعالیت‌های رسانه‌ای و سیاسی، سابقه کارهای عمرانی را نیز داشته است و به نظر می‌رسد از اقبال مناسبی در انتخابات پیش رو برخوردار باشد.

Share