دوستار وعده داد: تشکیل دولت مردمی مقدمه روی کارآمدن جوانان، رفع فساد، رونق اقتصادی و پیشرفت کشور است

ستاد مرکزی شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در رشت افتتاح شد

ستاد مرکزی شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در شهر رشت با حضور اقشار مختلف مردم و حامیان آیت‌الله رئیسی در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ستاد مرکزی شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در شهر رشت با حضور اقشار مختلف مردم و حامیان آیت‌الله رئیسی در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت افتتاح شد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گیلان در این مراسم با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی در تمامی مسئولیت‌های خود منشاء خیر بوده است اظهار داشت: ایت‌الله رئیسی شاگرد مکتب امام خمینی(ره) است که همواره خود را خادم ملت می‌دانستند.

محمد دوستار نارضایتی و ناامیدی مردم را نتیجه عملکرد منقی دولت روحانی دانست و تصریح کرد: شرکت در انتخاب فرصتی است تا وضع موجود را به نفع مردم، جوانان و آینده کشور تغییر دهیم.

وی شرکت در انتخابات را زمینه تحول کشور دانست و خاطرنشان کرد: تشکیل دولت ایران قوی به معنای پیشرفت در حوزه مسکن، اشتغال و توسعه اقتصادی است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گیلان ایجاد رفاه و آسایش برای مردم را ارمان‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دولت فعلی و عملکرد نامطلوب آن سبب شد تا این اهداف ارزشمند محقق نشوند.

دوستار با اشاره رویکرد آیت‌الله رئیسی در دولت مردمی ابراز داشت: تشکیل دولت مردمی مقدمه روی کارآمدن جوانان، رفع فساد، رونق اقتصادی و پیشرفت کشور در حوزه‌های گوناگون است.

Share