رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گیلان اعلام کرد:

دولت روحانی نه تنها زندگی مردم را سخت کرده، بلکه زمینه کاهش اعتماد عمومی را نیز ایجاد کرد

محمد دوستار در نشست مشترک با مسئولان کمیته‌های رسانه و جوانان شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گیلان در مهدیه رشت اظهار داشت: انتخابات امسال، انتخاباتی مهم، حساس و پیچیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد دوستار در نشست مشترک با مسئولان کمیته‌های رسانه و جوانان شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گیلان در مهدیه رشت اظهار داشت: انتخابات امسال، انتخاباتی مهم، حساس و پیچیده است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گیلان با بیان اینکه باید از ظرفیت جوانان و رسانه برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده کرد: اعتماد عمومی بالاترین سرمایه یک نظام است.

وی با اعلام اینکه عملکرد آیت الله رئیسی همواره سبب افزایش اعتماد عمومی شده است خاطرنشان کرد: دولت روحانی در ۸ سال گذشته نه تنها زندگی مردم را سخت کرده، بلکه زمینه کاهش اعتماد عمومی را نیز ایجاد کرده است.

دوستار آرای مردم پشتوانه‌ای محکم برای دولت بعد دانست و ابراز داشت: امروز شرایط کشورمان در سطح بین‌الملل شرایطی حساس است و روی کارآمدن رئیس جمهوری توانمند مانند آیت‌الله رئیسی می‌تواند نوید بخش امیدافرینی و رفع مشکلات کشور در سطوح داخلی و بین‌الملی باشد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گیلان با اشاره به اینکه امروز دشمنان داخلی و خارجی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند گفت: ملت ایران در شرایط مختلف همواره از نظام دفاع کردند و امیدواریم تا این پشتوانه در انتخابات پیش‌رو نیز وجود داشته باشد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: آینده کشور باید در اختیار جوان قرار بگیرد تا آن‌ها با بهره‌گیری از تجربه پیشکسوتان، مسیر توسعه و پیشرفت کشور را در پیش بگیرند.

Share