استاد دانشگاه گیلان مطرح کرد:

رئیسی مستقل آمد تا بگوید با تک صدایی نمی‌شود کشور را اداره کرد

استاد دانشگاه گیلان گفت: رئیسی مستقل آمد تا بگوید با تک صدایی نمی‌شود کشور را اداره کرد و در قوه قضاییه نشان داد که برای تصمیم‌گیری در حوزه‌های مختلف به دانش روزآمد نیاز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آسیانیوز، حسن تاجیک، استاد دانشگاه گیلان در گفتگویی اظهار کرد: رئیسی مستقل آمد تا بگوید با تک صدایی نمی‌شود کشور را اداره کرد و در قوه قضاییه نشان داد که برای تصمیم‌گیری در حوزه‌های مختلف به دانش روزآمد نیاز است.

وی افزود: در دوران آقای رئیسی تحول در دستگاه قضایی کشور کم سابقه بود و از دانشگاهیان سراسر کشور خصوصا اساتید و دانش‌آموختگان رشته حقوق درخصوص مسائل مختلف نظرخواهی و نشست‌هایی نیز با جوامع نخبگان به ویژه بانوان صاحب‌نظر در حوزه و دانشگاه برگزار شد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه مردم به عملکرد رئیسی در قوه قضاییه اعتماد کردند و سند تایید این موضوع هم انتخابات ۱۴۰۰ است گفت: در واقع رای به رئیسی نه بزرگ به رخوت، تعلل، بی‌انگیزگی، وادادگی و جولان آقازاده‌ها بوده است.

مسئول ستاد دانشگاهیان رئیسی در گیلان خاطرنشان کرد: برخی باور دارند پس از انقلاب اصولگرایان و اصلاح طلبان به صورت نوبتی هر هشت سال یکبار قدرت را در دست می‌گیرند، اما اینبار اصل ماجرا این است که مردم از شرایط اقتصادی بسیار ناراضی هستند و امید‌های بزرگی که آن‌ها به برجام و مصالحه با آمریکا بسته بودند همه به نا امیدی تبدیل شده و به این دلیل افرادی را که طی دو دوره قبل ریاست جمهوری آن‌ها را تشویق کردند به دولت آقای روحانی رای دهند، مخصوصا سران اصلاح طلبان، را در رسیدن شرایط اقتصادی کشور به آنچه امروز با آن مواجه می‌دانیم شریک می‌دانند.

Share