در همایش مجازی؛

در همایش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و گیلان با نیکومنش نودهی چه گذشت؟

همایش مجازی کاظم نیکومنش‌ نودهی با دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی و دانشگاه گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کاظم نیکومنش نودهی در همایش مجازی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه گیلان با بیان اینکه تشکیل شورای مشورتی جوانان از نکات بسیار مهم است که در شورای ششم کلانشهر رشت باید جدی گرفته شود، اظهار داشت: نمی‌توان شعار توسعه و پیشرفت داد و نیروی جوانی را نادیده گرفت.

وی با تاکید بر اینکه بهترین دوران زندگی‌ام را در دوران تحصیل در دانشگاه گذراندم افزود: دوران دانشجویی دوران مطالبه‌گری دوران تلاش کوشش و مجاهده در راستای علم آموزی بوده و از مهم‌ترین خصوصیات دانشجویان می‌توان به حق‌طلبی اشاره کرد.

نیکومنش نودهی در پاسخ به سوالات دانشجویان حاضر در این همایش مجازی خاطرنشان کرد معتقد به استفاده از ظرفیت علمی فرهنگی ورزشی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان رشت به ویژه دانشگاه‌های مرجع علوم پزشکی و گیلان هستم.

وی با بیان اینکه از همه گروه‌های اجتماعی و دانشجویی که از بنده در انتخابات حمایت کرده‌اند تشکر می‌کنم، گفت: به دانشجویان عزیز قول میدهم چهار سال آینده چهار سال شکوفایی و جهش و پیشرفت ایران عزیز و کلانشهر رشت خواهد بود.

نیکومنش نودهی که با کد ۸۵۲ در انتخابات شورای شهر رشت حضور دارد گفت: پاسخگویی به دانشجویان از وظایف مسئولان و به ویژه نمایندگان پارلمان محلی است.

وی در پاسخ به این سوال که علاقه مند هستید در صورت پیروزی در کدام یک از کمیسیون‌های تخصصی شورای رشت حضور یابید تاکید کرد: با توجه به تحصیلات و سابقه ۳۰ساله در حوزه مدیریت، بودجه و برنامه ریزی و علاقمند به حضور در کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای شهر هستند.

در این همایش مجازی نیکومنش نودهی به سئوالات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی پاسخ گفت.

 

Share