کاظم نیکومنش نودهی در جمع خبرنگاران؛

در هیچ ائتلاف سیاسی شرکت نکرده ام | من رقیب ندارم، رفیق دارم

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت گفت: سال ها ست، اختلاف سلیقه ای در بین اعضای شورای شهر باعث شده در بحث مدیریت برنامه ریزی شده به اجماع کلی نرسیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کاظم نیکومنش نودهی، کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر رشت در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: برای رفع خستگی از چهره رشت، امیدوارم با نیروی های جوان، نخبه های دانشجویی و همچنین همراه با خرد جمعی و مدیریت ثابت به داد هم برسیم تا از این بحران بیرون بیاییم.

وی در ادامه در رابطه با حضور خود در لیست های انتخاباتی نیز گفت: من تاکنون در هیچ لیست سیاسی به نام ائتلاف به غیر از لیست های مردمی ورود نکرده ام. لیست من مردم شهر رشت است و سعی کردم در هیچ لیست سیاسی قرار نگیرم.

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت گفت: سال ها است، اختلاف سلیقه ای در بین اعضای شورای شهر باعث شده در بحث مدیریت برنامه ریزی شده به اجماع کلی نرسیم.

وی در رابطه با احیای تالاب عینک و رودخانه های زرجوب و گوهررود اظهار کرد: رشت همچنان بر روی کاغذ کلانشهر است. همه مدیران این شهر میدانند بودجه ای که برای احیای این رودخانه ها لازم است، بودجه ملی است نه بودجه های ریز شهرداری رشت که نیمی از آن فقط به پرداخت حقوق کارمندان سازمان صرف خواهد شد.

نیکومنش نودهی در ادامه در رابطه با رسیدن جایگاه رشت به جایگاه اصلی خود گفت: شهر خسته است، اما میتوان شهر را از خستگی در آورد. در ادوار گذشته با وجود دارا بودن نخبگان متعدد حتی یک اتاق فکر هم در شهرداری رشت نداشتیم. از نخبگان ما در شهرهای دیگر از تهران تا سیستان و بلوچستان بهره میبرند اما در رشت جایگاهی ندارند.

نیکومنش در رابطه با اختلاس های متعدد در شهرداری رشت بیان کرد: جمع شدن بی آر تی، پروژه انجام نشده تراموا و امثال پروژه های دیگر، بخشی از مشکلات پیش آمده در شهرداری است، اما نداشتن شهردار ثابت چه ها که بر سر ما نیاورد که به اینجا رسیدیم. اگر ثبات مدیریتی و حلقه گمشده در شهرداری برنگردد، وضعیت ما همچنان همینطور بی سامان پیش خواهد رفت.

وی با تاکید بر اینکه من رقیب ندارم، رفیق دارم، گفت: فرزند این شهر هستم و  با تمام تجربه های ۳۰،۴۰ ساله ام، حتی در شرایطی که منتخب مردم هم نباشم، در خدمت شهر خودم هستم تا رشت به شهر اولین ها برگردد.

نیکومنش نودهی گفت: در بحث ساماندهی مشکلات کارگری و همچنین افزایش تعداد گرمخانه های شهر بسیار نکات ظریفی وجود دارد که باید برنامه ریزی شده به حل آن پرداخت. ما باید بدون دخالت افکار سیاسی به مدیریت شهری بپردازیم.

وی در پایان گفت: اولین کاندیدای دوره ششم هستم که معتقدم اتاق شورای شهر باید شیشه ای باشد که جلسات به صورت آنلاین برای مردم پخش شود.ما چیزی به نام پشت پرده یا بالای میز و پشت میز نخواهیم داشت، همه چیز باید علنی باشد.

Share