آنلاین انگلیسی را بیاموزید: با اساتید برجسته موسسه کوییک

در کلاس آنلاین زبان موسسه کوییک می توانید دستور زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

 خاطرات مربوط به شرکت در سایر دوره های آنلاین را فراموش کنید. کلاس آنلاین زبان موسسه کوییک بسیار متفاوت است، چرا که هیچ کجا متد آموزشی و اساتید آن را ندارد.حتما متد آموزشی موسسه کوییک را به امتحان کنید. مطمئن هستم با امتحان آن دید تازه ای نسبت به بازده و کارایی کلاس  آنلاین زبان  پیدا خواهید کرد.

در کلاس آنلاین زبان موسسه کوییک می توانید دستور زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. مهارت های نوشتاری و سایر مهارت های را با دروس و دوره های آنلاین انگلیسی که براساس متد های دانشگاه ها و موسسات برتر آموزشی در سراسر جهان هستند، ارتقا دهید. خواه در حال یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم باشید و یا فقط به دنبال بهبود واژگان انگلیسی خود باشید، با انتخاب یکی از کلاس های آنلاین زبان موسسه کوییک به پیشرفت مهارت های خود کمک کنید.

آموزش زبان کوییک

ویژگی های دوره های انلاین موسسه کوییک

بهترین دوره آنلاین انگلیسی را برای خود انتخاب کنید

ما کلاسهای آنلاین عمومی انگلیسی را برگزار می کنیم که فقط به دستور زبان و واژگان توجه دارند. همچنین دوره های آنلاین زبان انگلیسی با موضوعات مفیدی همچون “زندگی در خارج از کشور” و “تحصیل در خارج از کشور” را نیز ارائه می دهیم.

علاوه براین، دوره های آنلاین آمادگی برای آزمون های زبان بین المللی مانند آیلتس، تافل و دولینگو را برگزار می کنیم. بنابراین با شرکت در این کلاس ها می توانید موفقیت خود را در گرفتن نمره مورد نظر خود، تضمین کنید.

می توانید با اساتید خود در طول روز در ارتباط باشید

اساتید موسسه زبان کوییک از مهارت بالایی برخوردارند، سالها تجربه تدریس دارند و بسیاری از آنها نویسندگان متون انگلیسی زبان هستند. کیفیت تدریس کلاس آنلاین زبان ما همانند کیفیت عالی کلاس های حضوری هستند چراکه اساتید عالی تهران، مدرسان موسسه ما هستند. به طوری که بیش از ۸۰% اساتید موسسه کوییک مدارک بین المللی تدریس زبان را دارند.

در کلاس های آنلاین زبان، دانش آموزان با معلمان و همکلاسی های خود به صورت آنلاین در درس های مشارکت دارند. این مشارکت شامل کار گروهی آنلاین با سایر زبان آموزن و فعالیتهای اجتماعی آنلاین است که با کمک آن زبان انگلیسی خود را تقویت می کنند.

با همکلاس های خود می توانید همکاری کنید

همان طور که در خانه درحال یادگیری زبان انگلیسی هستید، می توانید دوستانی از سراسر کشور و حتی دنیا پیدا کنید. با کار روی پروژه های گروهی و مسابقه می توانید با سایر زبان آموزان گپ بزنید. به عبارت دیگر به راحتی در کلاس های آنلاین با همکلاسی ها و استاد خود تعامل کنید. دقیقا همان سبک کلاسی که به صورت حصوری تجربه کرده اید را می توانید با کلاس های آنلاین موسسه کوییک دنبال کنید!

فعالیت های اجتماعی را نیز می توانید بصورت آنلاین انجام دهید. به طوری که با تورهای مجازی شهر را بگردید و از هر کجای دنیا که باشید با دوستان بین المللی ملاقات کنید.

تجربیات زبان آموزان از کلاس های آنلاین موسسه کوییک

برای اینکه به بازده بالای متد آموزشی آنلاین موسسه کوییک پی ببرید بهتر است از نظر زبان آموزان مطلع شویم.

نظر آقایی که چند دوره در این کلاس های آنلاین شرکت کرده است:

” من از کلاس های آنلاین می ترسیدم اما واقعاً الان آن را دوست دارم چون استاد خوبی دارم. آنها خیلی خوب کلاس را مدیریت می کنند و همه مطالب را برای کلاس بعدی و دروس قبلی را برای ما می فرستند. الان احساس می کنم می توانم راحت تر انگلیسی را بیاموزم و بسیار خوشحال هستم. با تشکر از تیم موسسه کوییک، واقعاً شما کار بزرگی انجام دادید.”

نظر خانمی که در شهرستان هستند و به اساتید تهران دسترسی ندارند:

“من با آموزش آنلاین زبان موسسه کوییک احساس راحتی می کنم و بسیار خوشحال هستم که در این دوره ها شرکت کردم. دیروز من در فروم گفتگو عضو شدم و بسیار از دیدن همکلاس های خود خوشحال شدم. بهترین مورد  این کلاس ها حس واقعی بودن کلاس را به شما می دهد.  دقیقا همان کارهایی که در کلاس حضوری انجام می دادید را می توانید انجام دهید. از موسسه کوییک برای راه اندازی کلاس آنلاین سپاس گزارم چون می توانم در شهرستان در کلاس بهترین اساتید تهران شرکت کنم. “

نظر آقایی که زیاد تجربه خوشایندی از کلاس های آنلاین نداشتند:

” قبل از شرکت در دوره های آنلاین موسسه کوییک فکر می کردم که دوره های آنلاین باعث می شود که وقت و پولم به هدر برود. البته بعد از اولین جلسه نظرم کاملا عوض شد. این اولین و بهترین تجربه من از کلاس های آنلاین هست، خوشحالم که توانستم در این دوره ها شرکت کنم. می خواستم از تیم موسسه کوییک برای راه اندازی این کلاس های آنلاین تشکر کنم.”

سخن آخر

یادگیری زبان انگلیسی برای ادامه تحصیل، سفر و مهاجرت بسیار مهم است. از هر پنج نفر یک نفر در سراسر جهان قادر به صحبت یا درک انگلیسی است. بنابراین برای سفر و برقراری ارتباط بسیار مورد نیاز است. از طرفی با یادگیری زبان انگلیسی می توان در کار خود حرفه ای شد و شانس پیدا کردن کار در شرکت های بین المللی و خارج از کشور را بالا برد.

اما بسیاری از ما به دلیل عدم دسترسی به اساتید برتر، فاصله مکانی و نبود وقت، هنوز موفق به کسب این مهارت مهم نشده ایم. موسسه زبان کوییک با راه اندازی دوره های آنلاین راه را برای شما هموار کرده است. می توانید با شرکت در کلاس آنلاین زبان موسسه کوییک با همان کیفیت کلاس های حضوری از برترین اساتید، انگلیسی را بیاموزید.

Share