جمشید مهدوی در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد:

آغاز پویش هر خانه و مغازه یک ستاد برای رئیسی در شهرستان آستارا

مهدوی گفت: پویش هر خانه و مغازه یک ستاد برای آقای رئیسی از دیروز در شهرستان آستارا آغاز شده که قریب به ۱۰۰ نفر در ساعات اولیه به این پویش ملحق شده‌اند و در گام اول در نظر داریم این عدد را تا سه روز آینده به هزار نفر برسانیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جمشید مهدوی در گفتگو با دیارمیرزا گفت: اگر میخواهیم تنور انتخابات گرم و داغ شود باید برخی اقدامات در سطح دو شهر آستارا و لوندویل صورت پذیرد.

وی همچنین افزود: برای نمونه از دو شهرداری آستارا و لوندویل انتظار می‌رود مکان‌هایی را برای نصب پوسترهای تبلیغاتی مهیا نمایند تا دوستان کمیته تبلیغات و فضاسازی بتوانند نسبت به نصب پوستر و تصاویر تبلیغاتی خود اقدام نمایند و قطعا اعضای ستاد آیت‌الله رئیسی قصد مخدوش نمودن چهره شهر با نصب پوسترها به دیوار و مکان‌های عمومی را ندارند و در صورت تعرفه مکانی از سوی شهرداری‌ها در این خصوص اقدام خواهد شد.

مهدوی ادامه داد: ضمنا پویش هر خانه و مغازه یک ستاد برای آقای رئیسی از دیروز در شهرستان آستارا آغاز شده که قریب به ۱۰۰ نفر در ساعات اولیه به این پویش ملحق شده‌اند و در گام اول در نظر داریم این عدد را تا سه روز آینده به هزار نفر برسانیم.

امروز در محل مهدیه رشت با حضور دکتر محمد دوستار رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان گیلان احکام روسای ستادهای رسمی در شهرستانها تحویل شد و در شهرستان آستارا مسولیت ستاد رسمی آیت الله رئیسی به آقای جمشید مهدوی محول شد.

Share