اجاره سوئیت در مشهد از سایت لوکس ویلا

با اجاره سوئیت در مشهد، می توانید با پرداخت کمترین هزینه، از امکانات مطلوبی برخوردار شوید اما در نظر داشته باشید اکثر سوئیت های مشهد در نزدیکی حرم قرار دارند و هرچه سوئیت ها به حرم نزدیک تر باشند، از قیمت های به مراتب بیشتری هم برخوردار هستند.

گردشگرانی که می خواهند چند روزی به مشهد سفر کنند، همواره می توانند با پرداخت هزینه های گزاف به سراغ هتل های مختلف شهر رفته و از امکانات و خدمات آن ها استفاده کنند اما افرادی هم هستند که نمی خواهند هزینه زیادی بابت اقامت در مشهد پرداخت کنند و از طرفی هم می خواهند از قوانین سختگیرانه هتل ها هم به دور باشند. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با مشهد و تنوعی از اقامتگاه های مختلف و ارزان قیمت شهر بیشتر آشنا شوید.

 

 

اجاره خانه روزانه و آپارتمان مبله در مشهد با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

گردشگرانی که به هر دلیل نمی خواهند به سراغ هتل های مشهد بروند، می توانند میان صدها مهمانسرا، هتل آپارتمان و غیره، متناسب با بودجه و امکاناتی که می خواهند بهترین را انتخاب کنند. اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در مشهد را دارید، در نظر داشته در همه جای مشهد، آپارتمان مبله های مختلفی با امکانات و شرایط متفاوت به صورت روزانه اجاره داده می شوند اما آن هایی که قصد اجاره آپارتمان مبله در مشهد نزدیک حرم را دارند می بایست هزینه بیشتری برای اجاره پرداخت کنند و این هزینه هم هرچه اقامتگاه به حرم نزدیک تر باشد، بیشتر خواهد شد.

 

 

اجاره سوئیت در مشهد نزدیک حرم

در میان اقامتگاه های مختلف مشهد، سوئیت های بسیاری هم در نزدیک حرم وجود دارد و لازم به ذکر است با اجاره سوئیت در مشهد، می توانید با پرداخت کمترین هزینه، از امکانات مطلوبی برخوردار شوید اما در نظر داشته باشید اکثر سوئیت های مشهد در نزدیکی حرم قرار دارند و هرچه سوئیت ها به حرم نزدیک تر باشند، از قیمت های به مراتب بیشتری هم برخوردار هستند. در آخر هم خوب است بدانید اگر برای گردش و تفریح به مشهد سفر کرده اید، پیشنهاد می کنیم به سراغ اجاره ویلا در مشهد رفته و ویلاهای بسیار عالی در مناطق اطراف شهر از جمله طرقبه و شاندیز را انتخاب کنید تا در طول سفر، همواره از شلوغی شهر به دور بوده و در منطقه ای خوش آب و هوا و بکر اقامت داشته باشید.

لازم به ذکر است امروزه که ویروس کرونا در همه جای ایران در حال پرسه  زدن می باشد، یکی از بزرگترین دغدغه های گردشگران در سفر به مشهد پیدا کردن اقامتگاهی ضدعفونی می باشد اما خوب است بدانید لوکس ویلا همواره تمامی آپارتمان ها، سوئیت ها و ویلاهایی که در مشهد اجاره می دهد را پیش از رسیدن مسافر، با مواد مخصوص تماماً ضدعفونی می کند  تا گردشگران در محیطی عاری از هرگونه ویروس، بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم بزنند.

نگاهی به برخی از جاهای دیدنی مشهد

اکثر گردشگرانی که به مشهد سفر می کنند، به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) رفته و نگاهی هم به جاذبه هایی از جمله بازار بزرگ رضا، آرامگاه فردوسی، تفریحاتی از جمله سرزمین موج های آبی و مراجعه به مناطق ییلاقی اطراف مشهد از جمله شاندیز و طرقبه و میل کردن بهترین کباب ها و شیشلیک ها می اندازد. اما خوب است بدانید جاذبه های گردشگری مشهد بسیار زیاد است که پیشنهاد می کنیم از آن ها بازدید کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به برخی از جاهای دیدنی مشهد بیاندازیم.

دره ارغوان

یکی از بهترین مناطق دیدنی و خوش آب و هوا در اطراف مشهد، دره ارغوان است. پیشنهاد می کنیم اگر قصد بازدید از دره ارغوان را دارید، در فصل بهار مراجعه کنید چراکه در این زمان، دشت ارغوان در زیباترین حالت خود قرار داشته و علاوه بر برگ های سبز قلبی شکل، رنگ ارغوانی هم جلوه بسیار زیبایی به منطقه داده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید درخت ارغوان در مناطق مدیترانه ای رشد می کند و در ایران هم در جاهایی همچون اطراف مشهد، برخی از مناطق ییلاقی مازندران و غیره رشد می کند. لازم به ذکر است دره ارغوان مشهد در فصل زمستان پوشیده از برف بوده و در نوع خود بسیار جذاب می باشد.

خانه تاریخی داروغه مشهد

پیشنهاد می کنیم اگر قصد بازدید از حرم مطهر امام رضا (ع) را دارید، نگاهی هم به جاذبه های دیدنی اطراف حرم هم بیاندازید. خانه تاریخی داروغه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده و می بایست در این خیابان وارد کوچه داروغه شوید تا به این بنای تاریخی برسید.

خانه تاریخی داروغه مشهد توانسته در سال ۲۰۱۶ از طرف سازمان یونسکو جایزه حفظ و نگهداری را دریافت کرده و این بنا در دوران حکومت قاجارها با   معماری روسی ساخته شده لذا یکی از بناهای متفاوت و خاص در مشهد به شمار می رود و همچنین، این خانه در زمانی که ساخته شد، اولین خانه ای بود حمام شخصی داشت. یوسف خان هراتی، به عنوان رئیس نظمیه بعد از مشروطه دستور ساخت این بنا با ترکیبی از معماری سنتی ایرانی و روسی را داده بود. امروزه این بنای تاریخی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و شاید برایتان جالب باشد بدانید هدف از مرمت و بازسازی خانه تاریخی داروغه، حفظ فرهنگ و اصالت شهر بوده و گردشگران می توانند هنگام بازدید از خانه تاریخی داروغه مشهد، از مهماری جذاب و نقاط مختلف بنا نهایت لذت را ببرند.

آرامگاه پیر پالاندوز مشهد

قدمت این بنای تاریخی به دوران صفویه برمیگردد. در زمان شاه محمد خدابنده صفوی که پدر شاه عباس سفوی بود، شخصی با نام قنبر علی بن خواجه حسین تصمیم گرفت این بنا را در سال ۹۸۷ هجری قمری بسازد. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید این بنای تاریخی درواقع آرامگاه شخصی معروف به پیر پالاندوز است که در میان مردم از محبوبیت و احترام بالایی برخوردار بود.

شیخ محمد عارف عباسی در زمان خود یکی از عارفان بزرگ بود که در این خانه زندگی می کرد. او که از طریق پالاندوزی امرار معاش می کرد، روزگار خود را می گذراند و شاید برایتان جالب باشد بزرگان آن زمان از جمله شیخ بهائی هنگامی که با شیخ محمد عارف عباسی ملاقات کردند، تصورش را نمی کردند که او یکی از عارفان بزرگ باشد..

Share