نزدیک‌ترین تعمیرگاه به شما، گوشی شماست!

سرویس شستشوی ماشین در محل آچارباز، همه روزه حتی در روز‌های تعطیل نیز انجام می‌گیرد و در حال حاضر در مناطق ۲۲ گانه تهران ارائه می‌شود.

خدمات تعمیر خودرو آچارباز

باید برای انجام یک کار اداری، از شهر خارج شده و با ماشین سفر کنید. تمام لوازم مورد نیاز خود را برداشته‌اید، تا با خیالی راحت و آسوده به این سفر جاده‌ای بروید. به نظر می‌رسد همه چیز درست است و شما برای تک تک لحظه‌ها برنامه ریخته‌اید. سوئیچ را بر می‌دارید، تا ماشین را روشن کرده و به راه بیافتید. از محله خود تازه دور شده‌اید، که متوجه می‌شوید مشکلی در ماشین وجود دارد. مشکلی که کم کم ماشین را از کار انداخته و باعث می‌شود در ناکجاآباد متوقف شوید. هرچه استارت می‌زنید، ماشین روشن نمی‌شود و با اینکه هنوز از شهر خارج نشده‌اید، اما محله‌ای که در آن هستید را هم نمی‌شناسید و نمی‌دانید باید از کجا تعمیرکار پیدا کنید. اگر با چنین شرایطی مواجه شدید، نزدیک‌ترین تعمیرگاه به شما، گوشی شماست!

مکانیک خودرو سیار در تهران با آچارباز

آچارباز، به عنوان اولین سامانه اینترنتی خدمات در محل شناخته می‌شود، اما این خدمات محدود به تعمیر لوازم خانگی و تاسیسات ساختمان نیست و شامل تعمیر خودرو نیز می‌شود. با سامانه آچارباز، فاصله شما با مکانیک سیار آنلاین به اندازه باز کردن قفل گوشی و چند کلیک خواهد بود.

بعد از ثبت درخواست شما در سایت، وب اپ و یا اپلیکیشن آچارباز، پشتیبانی با شما تماس گرفته و بعد از انجام هماهنگی لازم تعمیرکار را اعزام خواهد کرد. اگر جعبه ابزاری در ماشین نگذاشته‌اید نگران نباشید، تعمیرکار سیار ماشین تمام قطعات و ابزار مورد نیاز را با خود به همراه دارد.

با استفاده از تعمیرکار سیار ماشین آچارباز، دیگر نیازی به حمل خودرو تا تعمیرگاه نبوده و تعمیر آن در زمان دلخواه شما انجام خواهد شد. مکانیک سیار آچارباز، سرویس و تعمیر انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی را انجام می‌دهد. برخی از خدمات ارائه شده در این سرویس شامل تعویض شمع خودرو، سرویس انژکتور، تعویض ترموستات، تعویض چرخ و…است. شما می‌توانید از این سرویس، در هر نقطه از تهران و کرج استفاده کنید.

تمامی خدمات انجام شده در آچارباز، حتی تعمیر خودرو در محل، دارای یک ماه گارانتی است. این یعنی اگر مدت کوتاهی پس از تعمیر ماشین، دوباره با همان مشکل در دستگاه مواجه شدید، تعمیرکار ماشین را بدون دریافت هزینه برای شما تعمیر خواهد کرد.

خدمات باتری به باتری در محل

حل مشکل باتری ماشین با آچارباز در محل شما

یکی از اتفاقات رایجی که، برای بسیاری از رانندگان رخ می‌دهد از کار افتادن باطری خودرو است. به طور معمول عمر باطری خودرو، در حدود ۲ تا ۵ سال بوده و نوع استفاده نیز می‌تواند آن را کوتاه و بلند کند. اگر باطری ماشین از کار بیافتد، هر چقدر هم که استارت بزنید، ماشین راه نخواهد افتاد. بهتر است برای رفع این مشکل، از آسان‌ترین روش یعنی باتری به باتری سیار استفاده کنید. مکانیک سیار آچارباز برای انجام این پروسه، از دو کابل و یک باطری قوی و عینک محافظ و دستکش مخصوص استفاده خواهد کرد. اگر این پروسه توسط افراد آماتور انجام بگیرد، امکان ترکیدن باطری وجود دارد. پس برای جلوگیری از هرگونه ضرر و هزینه‌های هنگفت، از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.

شستشوی ماشین در محل شما، در کمترین زمان ممکن

بهترین و بی دردسر‌ترین روشی که می‌تواند، شما را از مراجعه پی در پی به کارواش بی نیاز کند، استفاده از خدمات کارواش در محل است. پس اگر خودروی شما نیاز به شستشو دارد، گوشی را برداشته و در سایت یا اپلیکیشن درخواست خود را ثبت کنید. بدون پرداخت انعام و بدون گیر کردن در ترافیک و شلوغی، متخصص آچارباز در محل شما حاضر شده و ماشین را در کمترین زمان ممکن می‌شوید.

دو نوع روش برای شستشوی ماشین وجود دارد، یک کارواش سنتی و دوم کارواش نانو، که متخصص آچارباز قادر به انجام تمام آن‌ها است. در کارواش سنتی آچارباز، متخصص از دستگاه واترجت استفاده کرده و میزان مصرف آب را به شدت کاهش خواهد داد.

خدمات کارواش در محل آچارباز

کارواش سنتی شامل روشویی و توشویی ماشین شده و متخصص بخش‌های بیرونی ماشین، کفی‌ها و صندلی را به بهترین شکل ممکن خواهد شست. علاوه بر این در کارواش سنتی، واکس خودرو که شامل لاستیک و داشبورد هست نیز انجام می‌گیرد.

مدت زمان کارواش سنتی، در حدود ۱/۵ الی ۲ ساعت بوده و آچارباز فقط در بازه زمانی ۹ صبح تا ۹ شب خدمات شستشو خودرو را ارائه می‌کند. پس در برنامه خود، به ساعتی که برای اعزام متخصص شستشو در نظر دارید توجه کنید. سرویس شستشوی ماشین در محل آچارباز، همه روزه حتی در روز‌های تعطیل نیز انجام می‌گیرد و در حال حاضر در مناطق ۲۲ گانه تهران ارائه می‌شود.

Share