علی درجزی قاضیانی:

ضرورت کار شبانه روزی برای ایجاد امید در شهروندان

علی درجزی قاضیانی، کارشناس حوزه شهری با بیان اینکه همه باید برای حل مشکلات تلاش کنیم، گفت: مردم ما باید یک اقدام خیلی جدی و جهادی انجام دهند و از شورای شهر و شهرداری مطالبه‌ کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی درجزی قاضیانی، کارشناس حوزه شهری با تاکید بر اینکه قرار بر این بود که شورای شهر بیاد و اوضاع بهتر از گذشته شود، تصریح کرد: در ادوار گذشته دیدیم به جای اینکه شهرداری‌ها به کمک شوراها با آرامش و خیال راحت کار کنند، همیشه با هم درگیر بودند.

وی علت درگیری شورا و شهرداری را وجود مطالبات غیرقانونی اعضای شورا عنوان کرد و ادامه داد: شواری شهر به جای نظارت بر عملکرد شهردار، ایجاد ثبات مدیریتی در شهرداری و راضی نگاه داشتن مردم در بحث خدمات‌دهی، همواره شهرداری را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کردند.

این فعال حوزه شهری اظهار کرد: هرکسی که به شهر رشت ورود می‌کند با شرایط زیبنده و خوبی مواجه نمی‌شود و از نظر بنده اوضاع بحرانی است.

وی همچنین با بیان اینکه همه باید برای حل مشکلات تلاش کنیم، گفت: مردم ما باید یک اقدام خیلی جدی و جهادی انجام دهند و از شورای شهر و شهرداری مطالبه‌ کنند.

درجزی تاکید کرد: ما باید همه خلاء‌هایی را که شهر و مرکز استان ما را به این شرایط رساندند و بسیاری در مقابل آن سکوت کردند را پر کنیم.

این فعال حوزه اقتصادی افزود: باید به صورت شبانه‌روز کار کنیم و در مردم امیدواری ایجاد نماییم زیرا شرایط نارضایتی عمومی در بین مردم در رشت وجود دارد.

وی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر چیزی که در شان مردم فهیم و قدرشناس شهر ما است، در رشت وجود ندارد.

Share