دیارمیرزا گزارش می‌دهد؛

پایان بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات اجرایی | عدم تایید صلاحیت دو عضو شورای رشت

شنیده‌های دیارمیرزا حاکی از این است که هیات اجرایی در شهر رشت پس از بررسی پرونده داوطلبان و با عنایت به استعلام صورت گرفته از مراکز چهارگانه نظر خود را درباره صلاحیت داوطلبان اعلام داشته و در این بین برخی چهره‌های شاخص نتوانسته‌اند صلاحیت خود را دریافت کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از پایان کار بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در هیات‌های اجرایی پرونده داوطلبان به هیات نظارت ارسال شده است.

شنیده‌های دیارمیرزا حاکی از این است که هیات اجرایی در شهر رشت پس از بررسی پرونده داوطلبان و با عنایت به استعلام صورت گرفته از مراکز چهارگانه نظر خود را درباره صلاحیت داوطلبان اعلام داشته و در این بین برخی چهره‌های شاخص نتوانسته‌اند صلاحیت خود را دریافت کنند که نام دو عضو کنونی شورای شهر رشت در بین ردصلاحیت شدگان دیده می‌شود.

از سوی دیگر وجه تمایز این دوره از انتخابات در این است که مراجع نظارتی پیش از اعلام عمومی ردصلاحیت داوطلبان از کاندیداها خواسته‌اند که شخصا از ادامه حضور در انتخابات انصراف دهند.

شنیده‌ها حاکی از این است که صلاحیت حداقل چهار عضو کنونی شورای رشت به صورت مشروط توسط هیات اجرایی تایید شده و آن‌ها در هیات نظارت کار سختی در پیش خواهند داشت.

گفتنی است هیات‌های نظارت تا روز ۶ اردیبهشت وقت دارند نتیجه بررسی صلاحیت‌ها را به اطلاع نامزدها برسانند تا مراحل شکایت و درخواست تجدیدنظر توسط داوطلبان صورت پذیرد و تا قبل از نظر هیات نظارت اسامی تایید صلاحیت شدگان قطعی نخواهد بود.

Share