آقایی: سوء مدیریت در ادوار مختلف سبب رکود کارخانه چوکا شد

بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از کارخانه چوکا؛ تاکید بر احیای تمام بخش‌ها

معاون دادگستری گیلان با اشاره به اینکه کارخانه چوکا با تولید مصنوعات چوبی، کاغذ و کود آلی فرصت قابل توجهی برای رفع بیکاری جوانان غیرتمند و پر تلاش منطقه است، اظهار داشت: سوء مدیریت در ادوار مختلف سبب رکود کارخانه چوکا و بروز مشکلاتی در روند تولیدات آن شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه احمد آقایی و سید رحمان سیدزاده معاونین قضایی، از کارخانه چوکا در شهرستان رضوانشهر بازدید کردند.

احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در این بازدید با اشاره به اینکه کارخانه چوکا با تولید مصنوعات چوبی، کاغذ و کود آلی فرصت قابل توجهی برای رفع بیکاری جوانان غیرتمند و پر تلاش منطقه است، اظهار داشت: سوء مدیریت در ادوار مختلف سبب رکود کارخانه چوکا و بروز مشکلاتی در روند تولیدات آن شده است.

وی بازدید رئیس کل داگستری استان گیلان را گامی در جهت تحقق شعار سال و رفع موانع این واحد تولیدی عنوان و تصریح کرد: دستگاه قضایی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، از کارخانه چوکا حمایت می‌کند تا بخش‌هایی از این کارخانه که تولید در آن متوقف شده است احیا شود.

Share