تیغ تیز بانک‌ها روی گلوی اقتصاد گیلان؛

تشکیل پرونده قضایی برای کسانی که ایحا گستر شمال را به تعطیلی کشاندند

دادستان مرکز استان گیلان اظهار داشت: برای مسئولین وقت و کسانی که مسبب و عامل تعطیلی مجتمع صنایع بسته‌بندی و چاپ ایحا گستر شمال بوده و در نظام تولید کشور اخلال ایجاد نموده اند، پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان به همراه سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان گیلان در راستای تلاش دستگاه قضایی برای احیای واحدهای تولیدی غیرفعال از مجتمع صنایع بسته‌بندی و چاپ ایحا گستر شمال بازدید کرد.

سید مهدی فلاح میری در این بازدید درباره تعطیلی این واحد تولیدی که به دلیل مشکلات اقتصادی و بدهی کلان به حالت غیرفعال رها شده است، گفت: متاسفانه مدیران وقت بانک‌ها و دستگاه‌های مسئول بدون شناخت درستی از جایگاه این کارخانه در کشور و خاورمیانه، این شرکت را تعطیل کردند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی بر اساس سیاست‌های قوه قضائیه در دوره تحول، حامی تولید بوده و در راستای رفع موانع از واحدهای تولیدی حمایت قضایی می‌نماید اظهار داشت: پس از برگزاری نشست‌های متعدد در خصوص حل مشکلات این شرکت، مصوب شد تا با کمک بانک‌ها این کارخانه به صورت بخش به بخش فعال و مورد بهره برداری قرار گیرد.

فلاح میری در ادامه افزود: با تعطیلی این کارخانه، پیشرفته‌ترین دستگاه‌های آن، در معرض فرسودگی قرار گرفته که با گذشت زمان خسارات غیرقابل جبرانی برای این واحد تولیدی به دنبال خواهد داشت.

دادستان مرکز استان گیلان در پایان تصریح کرد: برای مسئولین وقت و کسانی که مسبب و عامل تعطیلی این کارخانه بوده و در نظام تولید کشور اخلال ایجاد نموده اند، پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

Share