حمایت دولت از واحدهای تولیدی در سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها

از پرورش گاو و بوقلمون تا بسته بندی گوشت؛ اشتغال‌ ۱۰۰ نفر در مجتمع کشت و صنعت دکتر خاکی

خاکی با اشاره به اینکه به سمت صنعتی شدن تولید لبنیات در حرکت هستیم و در فاز توسعه ۵۰۰ گاو شیری در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تا پایان امسال اگر مورد حمایت قرار بگیریم میتوانیم ۲۰۰ شغل ایجاد کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر خاکی در حاشیه بازدید فرماندار شهرستان لنگرود از مجتمع کشت و صنعت دکتر خاکی اظهار کرد: این واحد تولیدی دارای از مجتمع گاو پرواری آغاز شده و به تولید محصولات لبنی ختم می‌شود.

وی به فروش محصولات لبنی و گوشتهای تولیدی دهکده پروتئینی خاکی در سطح  فروشگاه های مرکزی وابسته به این مجتمع در شهر اشاره کرد و گفت: بوقلمون، شترمرغ، ماهی قزل الا و ماهیان خاویاری دیگر محصولات تولیدی ماست که در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

خاکی با اشاره به ۱۵۰ گاو شیری این مجتمع، اظهار کرد: به سمت صنعتی شدن تولید لبنیات در حرکت هستیم و در فاز توسعه ۵۰۰ گاو شیری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تا پایان امسال اگر مورد حمایت قرار بگیریم میتوانیم ۲۰۰ شغل ایجاد کنیم.

خاکی با اشاره به اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفر یادآور شد: این مجتمع سابقه یک دهه فعالیت دارد و با قیمت امروز بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

زمین‌های زیادی برای ایجاد واحدهای تولیدی وجود دارد اما تبدیل به ویلا می‌شوند

رحیم حیدری نیز با اشاره به شرایط اقتصادی موجود با قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط این سرمایه‌گذار اظهار کرد: زمین‌های زیادی برای ایجاد واحدهای تولیدی وجود دارد اما متاسفانه چون برنامه‌ای ندارند، زمین‌های را به غیربومی‌ها می‌فروشند و تبدیل به ویلا می‌شود.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه ویلاسازی غیربومی‌ها با فرهنگ مردم منطقه سازگار نیست، تصریح کرد: دولت حامی سرمایه گذاران است و از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کند.

گفتنی است، پرورش بوقلمون، دام‌های شیری، بسته‌بندی گوشت و مرغ، پرورش ماهی و عرضه آن‌ها با قیمت پایین‌تر از بازارر در فروشگاه‌های مرکزی در لنگرود و لاهیجان از جمله اقدامات مجتمع کشت و صنعت دکتر خاکی است و در برنامه ریزی است تا در رشت و انزلی نیز فروشگاه‌های احداث شود.

Share