در گفتگو با دیارمیرزا مطرح شد:

۳ هزار کیلومتر راه روستایی گیلان نیازمند آسفالت هستند

فلاحتگر، رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اظهار کرد: برایرآسفالت راه های روستایی گیلان به اعتبار بالای ۱۰۰ میلیارد تومان نیازمندیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیپور، معاون فنی اداره‌کل راهداری گیلان در گفتگو با دیارمیرزا در حاشیه بازدید از راه‌های روستایی شهرستان لنگرود، گفت: اولین هدف ما از این سفر بررسی وضعیت راه‌های شهرستان است تا در جلسه کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات مورد نیاز برای آن اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه سازمان راهداری، وزارت راه و استانداری سال گذشته در طرح ابرار پروژه‌هایی را به ثمر رسانده است، امسال طرح جابر اجرایی می‌شود و تلاش داریم با توجه به ظرفیت‌های استان و شهرستان علی رغم محدودیت اعتباری پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

فلاحتگر، رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی با بیان اینکه در استان گیلان ۹ هزار و ۲۵۵ کیلومتر راه روستایی داریم که بالغ بر ۵۷ درصد آن آسفالت و باقی خاکی و شوسه است که جهت زیرسازی و آسفالت نیازمند هستیم تا در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها برای آبادی‌های بالای ۲۰ خانوار طبق برنامه ششم توسعه اعتبارات مورد نیاز اختصاص یابد.

وی افزود: هدف ما این است که در راستای نگهداری و ساخت راه‌های روستایی از اعتبارات شهرستان‌ها استفاده کنیم.

فلاحتگر با اشاره به ضرورت ۳ هزار کیلومتر آسفالت راه روستایی اظهار کرد: برای امسال به اعتبار بالای ۱۰۰ میلیارد تومان نیازمندیم.

گفتنی است مسئولان امروز از راه های روستاهای اترود و حسین آباد بازدید کردند.

 

Share