فرماندار لنگرود:

از ظرفیت فضای مجازی می‌توان در شناسایی ناهنجارها بهره گرفت

حیدری گفت: از ظرفیت فضای مجازی می‌توان در تقویت هنجارها و شناسایی ناهنجارها بهره گرفت و با بیان موضوعات مختلف و نقد منصفانه به جلب اعتماد مردم کمک کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رحیم حیدری در جلسه با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه به دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و اینکه تبلیغات نامزدها به صورت مجازی است، نقش رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در این برهه از زمان پررنگ‌تر شده است.

فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید بر رعایت اخلاق رسانه‌ای و اینکه حدود و ثغور فضای نقد با جرم باید مشخص شود، تصریح کرد: فضای مجازی در متشنج کردن و یا ایجاد آرامش و امیدآفرینی در جامعه بسیار تاثیرگذار است و نقد منصفانه همیشه باید همراه باشد.

حیدری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی، افزود: به فرموده رهبری «فضای مجازی سیلابی در حال حرکت است و امکان ماندن در مقابلش نیست و باید با احداث پل از سیلاب جلوگیری کرد».

وی خانواده را کارآمدترین فضا برای آرامش و پرورش فرزندان به عنوان مدیران آینده جامعه دانست و اذعان کرد: از ظرفیت فضای مجازی می‌توان در تقویت هنجارها و شناسایی ناهنجارها بهره گرفت و با بیان موضوعات مختلف و نقد منصفانه به جلب اعتماد مردم کمک کرد.

* تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی است

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه استکبار به دنبال بی‌اعتمادی و ایجاد یاس در بین مردم است، اظهار کرد: ما باید به دنبال امیدآفرینی در جامعه باشیم و با رسانه اعتماد مردم را جلب کرده و بدانیم که امنیت کشور وابسته به این است که فضای مجازی چگونه حرکت کند.

حیدری با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب شده که توانایی‌های نامزدها در فضای مجازی ترسیم شود، خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی باید ساماندهی شود و فضای مجازی هم با انجام نوع فعالیت و قوی شدن، دامنه مخاطبان خود را افزایش دهد.

Share