فرماندار لنگرود مطرح کرد:

کادر پزشکی و پرستاری در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند | وضعیت لنگرود همچنان نارنجی است

حیدری با تاکید بر اینکه پروتکل‌های بهداشتی باید توسط همه مردم، اقشار و اصناف رعایت شود در غیر اینصورت تلاش پزشکان و پرستاران بی‌نتیجه خواهد ماند، تصریح کرد: این روزها کادر پزشکی، پرستاری و مجموعه بهداشت خط مقدم مبارزه با کرونا هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رحیم حیدری، فرماندار شهرستان لنگرود در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان که امروز (شنبه، ۲۹ آذر) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: در مسیر زندگی مردم برهه‌هایی پیش می‌آید که حسب موضوع سردارانی به عرصه کار ورود می‌کنند که حداقل آسیب به مردم وارد شود و فداکارانه و مسئولانه مقاومت کرده و مورد احترام مردم قرار می‌گیرند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه در زمان شیوع بیماری کرونا قدردان زحمات تمام تیم‌هایی هستیم که در این عرصه ورود کرده و در کاهش شیوع بیماری کرونا تلاش می‌کنند، اذعان کرد: شناسایی بیماران، پشتیبانی از خانواده‌های درگیر بیماری، آموزش در جهت مقابله با بیماری و… همه در خصوص کاهش آسیب‌های ناشی از بیماری است.

حیدری با بیان اینکه از خودگذشتگی جامعه پرستاری در روزهای سخت مبارزه با کرونا گواهی بر تعهد و هدفمندی جامعه پرستاری است، تصریح کرد: بی‌تردید در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا اهمیت و نقش بی‌بدیل پرستاران در راستای خدمت‌رسانی به مردم بیش از گذشته برای همگان نمایان است.

کادر پزشکی و پرستاری خط مقدم مبارزه با کرونا هستند

حیدری با تاکید بر اینکه پروتکل‌های بهداشتی باید توسط همه مردم، اقشار و اصناف رعایت شود در غیر اینصورت تلاش پزشکان و پرستاران بی‌نتیجه خواهد ماند، تصریح کرد: این روزها کادر پزشکی، پرستاری و مجموعه بهداشت خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و ما نیز قدردان این قشر خواهیم بود چرا که نجات دادن جان انسان دارای جایگاه ویژه‌ای در دین ماست.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی طرح جامعی است، افزود: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله و خانواده محور با استفاده از ظرفیت «هر خانه یک پایگاه سلامت» در شهرستان اجرا می‌شود.

حیدری بر تشدید نظارت و گشت مشترک بازرسی و نظارت در این ایام تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: وضعیت شهرستان لنگرود همچنان نارنجی است و عدم عادی انگاری بیماری کرونا، پرهیز از دورهمی‌ها در شب یلدا و عدم ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک همچنان باید رعایت شود تا با با همگرایی، یاری و مساعدت بتوانیم دوران سخت کرونا را پشت سر بگذرانیم.

Share