فرماندار لنگرود:

کارگرو‌ه‌های شهرستانی با محوریت تحقق شعار سال فعالیت کنند

حیدری یکی از مهم ترین اهداف کارگروه رفع موانع تولید را احیاء و راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد دانست و گفت: کارگروه ها با محوریت شعار سال مقام مقام رهبری ” تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ” فعالیت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «رحیم حیدری» در جلسه کارگروه سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید که امروز (دوشنبه، ۳۰ فروردین) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: همه موضوعات در شهرستان در راستای فرمایش مقام معظم رهبری «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» قرار می‌گیرد و همه کارگروه‌ها بر مبنای این شعار فعالیت کنند.

فرماندار شهرستان لنگرود یکی از مهم‌ترین اهداف این کارگروه را احیاء و راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد دانست و تصریح کرد: اشتغال پایدار در گرو توسعه تولید است و این کارگروه با هدف بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در راستای تحقق شعار گام برمی دارد.

حیدری با بیان اینکه همه ما در مقابل برخورداری مردم و حاکمیت مسئول هستیم، خاطرنشان کرد: مشکلات واحدهای تولیدی باید توسط مجموعه‌ای متخصص احصا و مشاوره فنی لازم ارائه شود و همه دستگاه‌ها با تعامل و همکاری، مشکلات و موانع موجود را بررسی و مرتفع کنند.

فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه همه ما در مقابل محیط زیست و زندگی مردم مسئول هستیم، اذعان کرد: مشکلات واحدهای تولیدی باید در برنامه زمانبندی مشخص رفع و استانداردهای لازم رعایت شود و همه ما به دنبال این هستیم که در پایان سال به وعده‌ها جامه عمل بپوشانیم و رضایتمندی نسبی را کسب کنیم.

Share