فرماندار لنگرود در جلسه شورای اداری؛

چرا باید به خاطر اهمال، کم کاری و سومدیریت اداره ای شهرستان لنگرود رتبه آخر را به دست آورد؟

حیدری با اشاره به اینکه همه ما در برابر مشکلات شهرستان مسوول هستیم، گفت: چرا باید به خاطر اهمال، کم کاری و سومدیریت اداره ای شهرستان لنگرود رتبه آخر را به دست آورد؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار لنگرود با اشاره به شعار سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» در جلسه شورای اداری اظهار کرد: تمام موضوعات مرتبط با شهرستان ذیل همین شعار محوری قرار می گیرد.

رحیم حیدری با بیان اینکه چقدر خوب است که در زمینه ترافیک و پسماند نیز فرهنگ تولید کنیم، افزود: همه کارگروه ها، کمیسیون ها در زمینه تولید فرهنگ پیشنهادات خود را مطرح و در اولیت قرار دهند.

وی با بیان اینکه در فصل زارعی به گونه ای تدبیر شود که با مشکل مواجه نشویم، گفت: اینکه به واسطه کم کاری و عدم برنامه ریزی هنگام کشت برنج شب را کنار کشاورزان بخوابیم کار خوبی نیست بلکه باید به گونه ای عمل کنیم که کشاورزان هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه عقب ماندگی فعلی در زمینه سردهنه سازی باید جبران شود، گفت: برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت بگیرد و اقدامات اجرایی انجام شود.

حیدری با اشاره به اینکه همه ما در برابر مشکلات شهرستان مسوول هستیم، گفت: چرا باید به خاطر اهمال، کم کاری و سومدیریت اداره ای شهرستان لنگرود رتبه آخر را به دست آورد؟

وی افزود: اینکه مشکلات را به گردن تحریم بیندازیم درست نیست چرا باید در زمینه واحدهای راکد لنگرود رتبه آخر را به دست اورد؟

فرماندار لنگرود افزود: در همین زمینه ها باید موانع شناسایی و برطرف شود.

حیدری گفت: نه من و نه نماینده شهرستان در مجلس بدنبال تغییر مدیران هستیم اما چرا برخی مدیران کل علی رغم اینکه می دانند روسای ادارات چندماه دیگر بازنشسته می شوند هیچگونه مشورتی برای مدیران جایگزین با ما انجام نداده اند؟ اگر قرار است همیشه بدین گونه عمل شود پس شان ما کجاست؟

 

Share