تحریم ها، فرصتی برای توسعه محصولات بهمن موتور

معرفی ۲ خودروی کراس اوور جدید در سال ۹۹ از سوی بهمن موتور

بهمن موتور دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی را در سال ۹۹رونمایی کرد و به سبد محصولات خود افزود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از عصرایران، بهمن موتور دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی را در سال ۹۹رونمایی کرد و به سبد محصولات خود افزود.

با شروع تحریم ها، صنعت خودروی کشور با محدودیت ها و مشکلات بسیاری در عرضه محصولات مواجه شد، با وجود همه ی این محدودیتها گروه بهمن، به ویژه شرکت بهمن موتور سال گذشته از تکاپو دست نکشید و با کمک تیمی از مهندسان و طراحان داخلی در تولید خودرویی با نام دیگنیتی مشارکت کرد و آن را به سبد محصولات بهمن موتور افزود.

یک خودرو اس یو وی کوپه بسیار زیبا با طراحی خاص ، اسپرت و دارای مشخصه های متفاوت نسبت به محصولات جاری در بازار است که به تولید انبوه رسیده و در سال جدید عرضه خواهد شد.

همچنین شرکت بهمن موتور سال گذشته در کنار دیگنیتی، خودروی اس یو وی جدید لوکس و اقتصادی دیگری با نام فیدلیتی را معرفی کرد که با سرمایه گذاری بسیار زیاد، برای اولین بار در کشور پلتفرم خودروی مذکور را خریداری کرده است.

ضمن اینکه بهمن موتور مشارکت با قطعه سازان داخلی در زمینه بومی سازی قطعات را آغاز کرده و تا امروز توانسته حضور دو خودروی اس یو وی داخلی سازی شده با نشان تجاری خود را در کشور قطعی کند.

بهمن موتور در همه زمان آینده نگری را سرلوحه کار خود قرار داد و در زمان اعمال تحریم ها و فروکشی بازار با آموزش همه جانبه پرسنل، استاندارد سازی نمایندگی ها، بازسازی خطوط تولید و ساخت سالن های جدید، توسعه فضای کارخانه بهمن موتور و افزایش سطح کیفیت محصولات و… تحریم ها را برای توسعه بهمن موتور تبدیل به یک فرصت کرد.
از این رو همزمان با مشکلات ایجاد شده از ناحیه تحریم ها و موضوع منابع انسانی در صنعت خودرو، سال گذشته بهمن موتور با گسترش فعالیت و طرح های توسعه ای برای اهداف بلند مدت، علاوه بر حفظ شاغلین خود، به جذب نیروی انسانی نیز اقدام کرده است.

همچنین بهمن موتور در سال گذشته در راستای مشتری مداری و معرفی محصولات، دومین نمایشگاه خود را با چهره و استاندارد جدید در خیابان شریعتی تهران افتتاح کرد.

از اهداف مهم بهمن موتور ، بهبود و توسعه شبکه نمایندگی ها و در کنار آن توسعه و ارتقاء محصولات و خدمات است و بدین منظور روند استانداردسازی نمایندگی های بهمن موتور که نشان دهنده ی بهمنی جدید با سیاستی جدید است چندی است که آغاز شده تا با تولید محصولات نوین و با کیفیت ، سطح رضایت مشتریان خود را افزایش دهد.

از دیگر اقدامات توسعه ای شرکت بهمن در سال ۹۹ به روز رسانی خودروی کارا ۲۰۰۰ سی سی است که مدل های جدید آن به فرمان هیدرولیک مجهز شده است، شرکت بهمن موتور علاوه بر بهبود طراحی ، مواد اولیه و اعمال برخی تغییرات بیرونی، با تجهیز این خودرو به فرمان هیدرولیک، تغییر طراحی صندلی در راستای ارگونومیک تر نمودن و افزایش آسایش راننده وسرنشین و برخی تغییرات در امکانات و تزئینات داخلی مانند سقف کاذب، آفتابگیر و افزودن قفل مرکزی و ریموت، تلاش در خور توجهی در افزایش رضایتمندی و راحتی مشتریان نموده است.

همچنین در سال ۹۹ شرکت بهمن موتور در راستای افزایش رضایت مشتریان، پروژه های متفاوتی را در خصوص بهبود سطح کیفی محصولات اجرا کرده است که از جمله می توان به ارتقای کیفیت رنگ محصولات با تهیه تجهیزات پیشرفته، مکانیزه شدن خطوط رنگ، انجام آزمایشات سختگیرانه مطابق با استانداردهای روز دنیا و… اشاره کرد.

یکسان سازی تست های انجام شده بر روی رنگ های این شرکت با سایر خودروسازان داخلی ، محدودیت های سختگیرانه برای استانداردهای رنگ و انجام ۳۵ تست مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا از جمله این تغییرات است تا بتوان پیش از ورود رنگ به خط تولید، کلیه آزمون های رنگ تر، فیلم رنگ و تست های عملکردی را صحه گذاری کرد. ضمن اینکه با امکانات فنی و تجهیزات پیشرفته ی رباتیک موجود شرایط افزایش تنوع رنگی محصولات بهمن موتور فراهم شده است.

گروه بهمن به‌دنبال استراتژی کاهش ارزبری و استفاده از منابع داخلی، افزایش عمق داخلی‌سازی خودروهای تجاری و سواری تولیدی را در برنامه‌های خود دارد لذا در همین خصوص نمایشگاه داخلی سازی محصولات گروه بهمن به منظور توسعه زنجیره تامین قطعات خودروهای سواری و تجاری پنجم لغایت هشتم بهمن ماه سال گذشته برگزار شد. در این مراسم طیف گسترده ای از قطعات محصولات بهمن در آن به نمایش در آمد و قطعات و تجهیزات برقی و الکترونیکی، قوای محرکه، تزئینی، پلیمری و ایمنی و عملکردی خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی به‌رویت بازدیدکنندگان قرار گرفت.

گفتنی است استراتژی بهمن موتور در فعالیت های خود، ایجاد تمایز از طریق گسترش محصولات، افزایش کیفیت و خدمات در بین خودروسازان داخلی و دستیابی به بالاترین سطح رضایت مشتری در کیفیت محصول، خدمات فروش و پس از فروش است.

Share