رییس میراث فرهنگی صومعه‌سرا خبر داد:

صومعه‌سرا در صدر بازدیدهای اماکن گردشگری گیلان در نوروز ۱۴۰۰

مهرگان گفت: صومعه‌سرا در صدر بازدید از اماکن گردشگری، رستوران‌ها و هتل‌های گیلان در هفته اول قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، «علیرضا مهرگان» از صومعه‌سرا اظهار کرد: پیرو تاکید مدیر کل میراث فرهنگی استان گیلان مبنی بر تشدید بازدیدها از اماکن تحت نظر و همچنین نظارت بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در آن‌ها، طی ۶ روز اول چهار مرتبه از اماکن فوق به همراه ادارات راهداری، صمت، بهداشت و همچنین همکاران معاونت گردشگری استان بازدید و نظارت صورت گرفت.

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صومعه‌سرا افزود: قصد داریم در هفته دوم هم، بازدیدها را انجام داده تا گردشگران با خیالی آسوده از تاسیسات گردشگری بهره ببرند.

وی گفت: طبق آمار و اطلاعات میراث فرهنگی استان گیلان، صومعه‌سرا در صدر بازدید از اماکن گردشگری، رستوران‌ها و هتل‌های گیلان در هفته اول قرار گرفت.

مهرگان تصریح کرد: ستاد خدمات سفر شهرستان صومعه‌سرا برای افزایش رضایتمندی گردشگران، تدابیر جدی اتخاذ کرد که خوشبختانه به اذعان افکارعمومی و گردشگران، خدمات امسال نسبت به سال گذشته تفاوت محسوس داشت.

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صومعه‌سرا بیان کرد: با توجه به بیماری کرونا و در ادامه برنامه نظارت بر تاسیسات گردشگری و مراکز خدمات‌رسان و با توجه به اهمیت حفظ سلامت مسافران و گردشگران، بازدیدهای نظارتی با شدت و جدیت هرچه بیشتر در سطح شهرستان در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه اقامت صرفا در اماکن دارای مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مجاز است، خاطرنشان کرد: هرگونه اقامت در مدارس، پارک‌ها و سایر اماکن غیر مجاز ممنوع است

Share