با حضور فرماندار رضوانشهر؛

خیرین شهرستان رضوانشهر تجلیل شدند

آیین تجلیل از خیرین رضوانشهر با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان و نماینده حوزه انتخابیه در مرکز مثبت زندگی مهر تابان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح روز چهارشنبه یازدهم فروردین ماه محمود قاسمی در این آیین ضمن قدردانی از اقدامات متنوع بهزیستی به جامعه هدف خود به نقش مهم مراکز مثبت زندگی اشاره و تاکید کرد: با ایجاد این مراکز دسترسی به خدمات بهزیستی آسان تر می شود.

وی تصریح کرد: خیرین همیشه یاری رسان کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه بوده و هستند.

قاسمی با اشاره به اینکه خدمات بهزیستی و امداد بسیار ارزشمند است گفت: خدمات بهزیستی و امداد و خیرین شهرستان در بحث ویروس کرونا به اقشار آسیب پذیر جامعه بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی همیشه این مردم و خیرین بوده اند که در برابر تهدیدات، حوادث و مشکلات مختلف جهت حفظ این نظام و انقلاب در صحنه حضور داشته اند، خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی کمک به محرومان و نیازمندان از ضرورت‌های جامعه اسلامی است که البته در این راستا باید از جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین بیش از پیش بهره گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه رضوانشهر نیز در این آیین با قدردانی از ارائه خدمات بهزیستی و کمیته امداد به اقشار آسیب پذیر و نیارمند جامعه گفت: بهزیستی و کمیته امداد در بحث کرونا عالی ترین خدمات را در این شهرستان به مردم داشتند و همچنین از خیرین شهرستان که به کمک مردم و فقرا آمدند تشکر می کنم.

دکتر حسن محمد یاری نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر وئ ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز خیرین را منشاء خیر در جامعه دانست و اظهار داشت: یکی از بزرگترین سرمایه‌ها در جامعه ایرانی و اسلامی وجود خیرین است.

در شهرستان رضوانشهر ۳ مرکز مثبت زندگی با هدف شناسایی افراد نیازمند و افزایش آگاهی عموم مردم از خدمات بهزیستی ، تسهیل دسترسی گروهای هدف ، افزایش رضایت مندی مردم و توزیع عادلانه خدمات از جمله مزایای راه اندازی این مراکز می باشد.

در پایان جمعی از خیرین شهرستان توسط مسئولین مورد تجلیل قرار گرفتند.

Share